• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 04.11.03, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Firma töötajad on parimad sõnumiviijad

Võimsatest reklaamikampaaniatest, asjalikest intervjuudest, järjepidevatest tootekoolitustest pole suurt kasu, kui organisatsioon teiste tegevustega soovitud maine kujunemist ei toeta ? kui kõik töötajad pole teadvustanud, miks, kellele ja kuidas nende ettevõte töötab.
Teavitamine, nagu ka see, millest teavitatakse ja keda teavitatakse, on üks organisatsioonikultuuri elemente. Organisatsiooni turundustegevuste esimene sihtrühm on alati firma personal. Eesti ettevõtetes on tavapärane jagada numbrilist infot ja fakte: majandusnäitajad, käive, kasumi eesmärgid, tähtpäevad ning uued töötajad. Samas aga pahatihti jäetakse rääkimata toote/teenuse omadustest, eesmärkidest jne.
Heaks eeskujuks firmasisesel teavitamisel on Rakvere Lihakombinaadi uue kaubamärgi tutvustamise üritus. AS Rakvere Lihakombinaat turundusspetsialisti Merje Vari sõnul oli lihakombinaadi ette püstitatud 730 m2 telk, millest kõik töötajad pidid läbi minema.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kõiki töölesaabujaid (kell 05:20 saabus tööle esimene vahetus) tervitasid telgis juhtkonnaliikmed. Töötajatele pakuti kuuma kohvi, teed ja saiakesi, mängis muusika ning suurelt ekraanilt näidati läbi aegade parimaid ning tuntumaid Rakvere reklaame.
Kuna ettevõttes töötab üle 600 inimese ja et info uue kaubamärgi kohta jõuaks selle ühe päeva jooksul võimalikult paljude töötajateni, korraldati terve päev osakondades presentatsioone.
Samuti jätkus terveks päevaks erinevaid üllatusi. Näiteks kõikidele töötajatele oli lõuna tasuta. Söökla oli dekoreeritud, lauad kaetud, kelnerid tervitasid tulijaid ning juhatasid inimesi laudadesse.
Tööpäev lõpetati kombinaadi ees olevas telgis suure peoga, mis lõppes peale südaööd. Ka see oli tavalisest eksootilisem - väljas oli -29 kraadi külma.
Alles pärast seda, kui uudis oli viidud oma töötajateni, algas suur teavituskampaania väljaspool maja.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 11 p 12 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele