• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Firma töötajad on parimad sõnumiviijad

    Võimsatest reklaamikampaaniatest, asjalikest intervjuudest, järjepidevatest tootekoolitustest pole suurt kasu, kui organisatsioon teiste tegevustega soovitud maine kujunemist ei toeta ? kui kõik töötajad pole teadvustanud, miks, kellele ja kuidas nende ettevõte töötab.
    Teavitamine, nagu ka see, millest teavitatakse ja keda teavitatakse, on üks organisatsioonikultuuri elemente. Organisatsiooni turundustegevuste esimene sihtrühm on alati firma personal. Eesti ettevõtetes on tavapärane jagada numbrilist infot ja fakte: majandusnäitajad, käive, kasumi eesmärgid, tähtpäevad ning uued töötajad. Samas aga pahatihti jäetakse rääkimata toote/teenuse omadustest, eesmärkidest jne.
    Heaks eeskujuks firmasisesel teavitamisel on Rakvere Lihakombinaadi uue kaubamärgi tutvustamise üritus. AS Rakvere Lihakombinaat turundusspetsialisti Merje Vari sõnul oli lihakombinaadi ette püstitatud 730 m2 telk, millest kõik töötajad pidid läbi minema.
    Kõiki töölesaabujaid (kell 05:20 saabus tööle esimene vahetus) tervitasid telgis juhtkonnaliikmed. Töötajatele pakuti kuuma kohvi, teed ja saiakesi, mängis muusika ning suurelt ekraanilt näidati läbi aegade parimaid ning tuntumaid Rakvere reklaame.
    Kuna ettevõttes töötab üle 600 inimese ja et info uue kaubamärgi kohta jõuaks selle ühe päeva jooksul võimalikult paljude töötajateni, korraldati terve päev osakondades presentatsioone.
    Samuti jätkus terveks päevaks erinevaid üllatusi. Näiteks kõikidele töötajatele oli lõuna tasuta. Söökla oli dekoreeritud, lauad kaetud, kelnerid tervitasid tulijaid ning juhatasid inimesi laudadesse.
    Tööpäev lõpetati kombinaadi ees olevas telgis suure peoga, mis lõppes peale südaööd. Ka see oli tavalisest eksootilisem - väljas oli -29 kraadi külma.
    Alles pärast seda, kui uudis oli viidud oma töötajateni, algas suur teavituskampaania väljaspool maja.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Henry Auväärt: kes jääb praegusajal töötuks?
Hiljutine tööandjate küsitlus viitab, et värbamisrallile lähikuudel veel pidurit ei tõmmata, kirjutab CVKeskus.ee turundusjuht Henry Auväärt.
Hiljutine tööandjate küsitlus viitab, et värbamisrallile lähikuudel veel pidurit ei tõmmata, kirjutab CVKeskus.ee turundusjuht Henry Auväärt.
Hiina telefonitootja avab elektriautode tehase
Hiina nutitelefonide valmistaja Xiaomi ehitab riigi pealinna Pekingisse tehase, kus saab aastas toota 300 000 elektriautot, vahendab Reuters.
Hiina nutitelefonide valmistaja Xiaomi ehitab riigi pealinna Pekingisse tehase, kus saab aastas toota 300 000 elektriautot, vahendab Reuters.
Raamatupidamisbüroode TOP 2: uisuta sinna, kus litter saab olema, mitte sinna, kus ta oli
BDO Eesti tegi tänaseks edu toonud põhimõttelised muudatused ära kolm-neli aastat tagasi, ütles firma juhtiv partner ja tegevjuht Sulev Luiga.
BDO Eesti tegi tänaseks edu toonud põhimõttelised muudatused ära kolm-neli aastat tagasi, ütles firma juhtiv partner ja tegevjuht Sulev Luiga.
Raadiohommikus: muljed Dubai Expolt, räägime ka Rail Balticu hetkeseisust
Hommikuprogrammi saatejuht Hando Sinisalu saabus äsja Dubai Expo maailmanäituselt ja vahendab saates muljeid ning intervjuusid Eesti ettevõtjatega. Kuulame intervjuusid ETS-Nordi juhi Urmas Hiie, Yanu baarirobotite asutaja Alan Adojaaniga ning EASi Dubai esindaja Ege Devoni ja Expo Eesti paviljoni äriesindaja Jaan Kelderiga.
Hommikuprogrammi saatejuht Hando Sinisalu saabus äsja Dubai Expo maailmanäituselt ja vahendab saates muljeid ning intervjuusid Eesti ettevõtjatega. Kuulame intervjuusid ETS-Nordi juhi Urmas Hiie, Yanu baarirobotite asutaja Alan Adojaaniga ning EASi Dubai esindaja Ege Devoni ja Expo Eesti paviljoni äriesindaja Jaan Kelderiga.