• OMX Baltic0,11%294,73
  • OMX Riga−0,02%916,74
  • OMX Tallinn−0,14%1 985,82
  • OMX Vilnius0,34%1 233,02
  • S&P 500−0,05%6 584,29
  • DOW 30−0,59%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 100−0,15%9 283,29
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,77
  • OMX Baltic0,11%294,73
  • OMX Riga−0,02%916,74
  • OMX Tallinn−0,14%1 985,82
  • OMX Vilnius0,34%1 233,02
  • S&P 500−0,05%6 584,29
  • DOW 30−0,59%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 100−0,15%9 283,29
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,77
  • 10.11.03, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Jaemüügi aasta 2004

ASi Tallinna Kaubamaja arendusdirektor Urmas Pastarus ennustas järgmise aasta muutusi.
- Jaekäive küll kasvab 8,5?9, kuid see toob rahulolu vähestele, sest surve marginaalile jätkub, vajadus investeerida suureneb ja pakkumise kasv ületab endiselt nõudluse kasvu.
- Hüpermarketite vaimustus hakkab mööduma.

Artikkel jätkub pärast reklaami

- Liitumine Euroopa Liiduga toob kaasa terve rea ootamatuid pisikesi, kuid ?vastikuid? asju.
- Uued maksesüsteemid juurduvad visamalt, kui finantsasutused tahaks.
- Käibemahtude koondumine suuremate kätte ning turu ?puhastumine? intensiivistub ka moekaubanduses.
- Internetikaubandus hakkab taas kosuma.
- Paar väiksemat ja kehvemas asukohas või halvemini juhitud kaubanduskeskust peavad end muutma või lahkuma.
- Lidl alustab invasiooni, ehk kuuleme teistestki uutest tulijatest.
- Jaekaupmeeste huvi maakonnalinnade vastu suureneb, kuna suurlinnades pole enam ruumi.
- Teenindus saab võlusõnaks.

Artikkel jätkub pärast reklaami

- Tarneahela juhtimine, planeerimine ja koostöö osapoolte vahel tähtsustub, sest pole võimalik ülevarude ja kõrgete jaotuskulude ?lollusi? jätkuvalt kinni maksta.
- Süveneb koostöö eestimaiste tootjatega.
Allikas: Äripäeva jaekaubanduse TOP 2002, 06.11.2003
Autor: ÄP

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele