Tarbijakaitseameti hinnangul on kasiinode reklaamid seadusvastased, eelmise aasta lõpus saadetud vastavale märgukirjale reageerisid vaid üksikud kasiinod.
Tarbijakaitseameti pressiesindaja Kristina Vaksmaa sõnul on tagasiside detsembris saadetud kirjale olnud üldiselt ükskõikne, kirjutab Eesti Päevaleht.
?Põhjuseks on eelkõige see, et hasartmängukorraldajad on siiani soovinud igati oma tegevust õigustada,? ütles Vaksmaa. ?Ka ei ole hasartmängukorraldajate hulgas ühtseid arusaamu ning enamiku hasartmängukorraldajate seaduskuulekus on madal,? leidis Vaksmaa.
Suurema osa märgukirja saanud kasiinode vastu on tarbijakaitseamet algatanud väärteomenetluse. Mis järgus menetlused praegu on, ei soovinud Vaksmaa täpsustada. Väärteomenetluse käigus võib reklaamiseaduse rikkumise eest määrata kuni 50 000 krooni trahvi.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Kristiine Kasiino juhatuse esimehe Enno Heinla sõnul on tarbijakaitseamet kasiinode vastu lausrünnakule läinud. ?Mujal Euroopas on kasiinode reklaam lubatud, Eestis on see niigi minimaalne,? ütles Heinla.
Kristiine Kasiino kaubamärgi reklaamimise kohta tehtud otsuse lubas Heinla kindlasti vaidlustada. ?Kas peame siis päris maa alla minema või ei tohi (kaubamärki) välja panna või tohib ainult ukse kohal. Äkki antakse mõõdud ka kätte, et võib panna 20 korda 20 sentimeetri suuruse tahvlikese ukse kõrvale, sellise absurdsuseni võib ju ka minna,? ütles Heinla. ?Ma tõesti loen seda otsitud põhjuseks ja rünnakuks, sest kaubamärgiseadus ühelt poolt toetab kaubamärgi reklaamimist ja siin ei ole hasartmängufirma teises seisus kui piimakombinaat ja tema kaubamärk.?