• OMX Baltic0,07%300,58
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,04%1 198,54
  • S&P 5000,00%6 025,17
  • DOW 300,00%42 581,78
  • Nasdaq 0,94%19 630,97
  • FTSE 1000,26%8 780,93
  • Nikkei 2251,14%38 790,56
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,03
  • OMX Baltic0,07%300,58
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,04%1 198,54
  • S&P 5000,00%6 025,17
  • DOW 300,00%42 581,78
  • Nasdaq 0,94%19 630,97
  • FTSE 1000,26%8 780,93
  • Nikkei 2251,14%38 790,56
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,03
  • 09.03.04, 07:53
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EPL: Kasiinoreklaam toob trahvi

Tarbijakaitseameti hinnangul on kasiinode reklaamid seadusvastased, eelmise aasta lõpus saadetud vastavale märgukirjale reageerisid vaid üksikud kasiinod.
Tarbijakaitseameti pressiesindaja Kristina Vaksmaa sõnul on tagasiside detsembris saadetud kirjale olnud üldiselt ükskõikne, kirjutab Eesti Päevaleht.
?Põhjuseks on eelkõige see, et hasartmängukorraldajad on siiani soovinud igati oma tegevust õigustada,? ütles Vaksmaa. ?Ka ei ole hasartmängukorraldajate hulgas ühtseid arusaamu ning enamiku hasartmängukorraldajate seaduskuulekus on madal,? leidis Vaksmaa.
Suurema osa märgukirja saanud kasiinode vastu on tarbijakaitseamet algatanud väärteomenetluse. Mis järgus menetlused praegu on, ei soovinud Vaksmaa täpsustada. Väärteomenetluse käigus võib reklaamiseaduse rikkumise eest määrata kuni 50 000 krooni trahvi.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kristiine Kasiino juhatuse esimehe Enno Heinla sõnul on tarbijakaitseamet kasiinode vastu lausrünnakule läinud. ?Mujal Euroopas on kasiinode reklaam lubatud, Eestis on see niigi minimaalne,? ütles Heinla.
Kristiine Kasiino kaubamärgi reklaamimise kohta tehtud otsuse lubas Heinla kindlasti vaidlustada. ?Kas peame siis päris maa alla minema või ei tohi (kaubamärki) välja panna või tohib ainult ukse kohal. Äkki antakse mõõdud ka kätte, et võib panna 20 korda 20 sentimeetri suuruse tahvlikese ukse kõrvale, sellise absurdsuseni võib ju ka minna,? ütles Heinla. ?Ma tõesti loen seda otsitud põhjuseks ja rünnakuks, sest kaubamärgiseadus ühelt poolt toetab kaubamärgi reklaamimist ja siin ei ole hasartmängufirma teises seisus kui piimakombinaat ja tema kaubamärk.?

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 23 p 16 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele