• OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,53%6 635,33
  • DOW 300,23%46 124,46
  • Nasdaq 1,04%22 493,33
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,1
  • OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,53%6 635,33
  • DOW 300,23%46 124,46
  • Nasdaq 1,04%22 493,33
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,1
  • 02.11.04, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uus BMW kasvatas United Motorsi reklaamiraha

Ajalehtedes reklaami avaldavate firmade edetabelis on suure hüppe teinud United Motors, kes tõusis eelmisel nädalal trükireklaami edetabeli 29. kohalt üheksandaks ja seda tänu BMW 1. seeria imagokampaaniale.
United Motorsi turundusjuhi Toomas Pärna sõnul lisandub novembri alguses lehereklaamile ka televisiooni- ja otsepostituskampaania. Ajalehereklaami maht väheneb ja asendub BMW 3. seeria kampaaniaga.
United Motorsi BMW 1. seeria imagokampaania tehakse tehase toetusel. BMW 3. seeria kampaania on aga puhtalt müügikampaania ja selle kulud maksab kinni United Motors ise.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Meediaplaneerimisel kasutab United Motors reklaamiagentuuri Idea ja sinna gruppi kuuluva meediaplaneerimisfirma MPR abi.
BMW 1. seeria turule toomisega laiendab BMW oma mudelivalikut ja siseneb uuele, väike-keskautode turule.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele