Aasta jooksul on kavas välja koolitada 330 kõnekeskuse operaatorit, kes õpivad 20 tööpäeva jooksul suhtlemist, keeli ning arvutikasutamist.
Koolitusel osaleb inimesi juristist kondiitrini. Kursuste alguses ja lõpus viiakse koolitatavad kõnekeskusesse, kus nad saavad õpitavaga lähemalt tutvuda, kirjutab Eesti Päevaleht.
Kõnekeskuse teenust pakkuva Transcom Eesti teenindusjuhi Kaie Trumpi sõnul oleks esimese külastuse järel kolm-neli inimest nende oskuste tõttu kohe tööle võtta võinud. Transcomi kliendid on näiteks ka Tele2 ning maksu- ja tolliamet.
Tuleva aasta novembrini kestvat, 6,1 miljoni kroonist projekti veab BCS-koolitus. Iga kuu on kavas anda õpet 30 inimesele. Kirja saab ennast panna Tallinna, Rapla- ja Harjumaa tööhõiveametites. Ühe inimese peale kuluv summa ulatub ligi 19 000 kroonini, mille sees on ka toitlustamine ja transpordikulud kaugemalt tulijatele.
Artikkel jätkub pärast reklaami
80 protsenti projektile kuluvast rahast tuleb Euroopa sotsiaalfondist.
Esimesed töötutele mõeldud koolitusele tulnud on pakutavaga rahu. Harjumaalt pärit Pille Ott leiab, et koolitus on kasulik, sest õpitut saab rakendada ka mujal kui kõnekeskuse operaatorina. ?Kindlasti on kasulik. Näiteks keelekoolitus on vägagi hea,? märkis pool aastat töötu olnud Ott.