• OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 5000,00%6 606,76
  • DOW 300,00%45 757,9
  • Nasdaq −0,07%22 333,96
  • FTSE 1000,3%9 223,2
  • Nikkei 225−0,25%44 790,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,55
  • OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 5000,00%6 606,76
  • DOW 300,00%45 757,9
  • Nasdaq −0,07%22 333,96
  • FTSE 1000,3%9 223,2
  • Nikkei 225−0,25%44 790,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,55
  • 16.11.04, 08:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EPL: Statoil rajab bensiinijaamadesse kiirtoidurestorani

Statoil kavatseb tuua peaaegu kõikidesse oma teenindusjaamadesse müügile rikkaliku kiirtoidueinete valiku.
Tulevikus ei ole välistatud ka teenindusjaamadesse drive-in söögikohtade rajamine, kirjutab Eesti Päevaleht.
Statoili turundusjuhi Hede-Kerstin Luige sõnul on möödunud suvel algatatud pilootprojekt ? laiendatud kiirtoiduvalik Mustamäe ja Sikupilli teenindusjaamades ? end ära tasunud. Järk-järgult tuuakse hamburgerid, pitsad ja kuumad võileivad ka teistesse teenindusjaamadesse traditsioonilise hotdog?i kõrvale. Varakevadel tõi firma turule ka oma lasteeine konkureerimaks näiteks McDonald?si Happy Mealiga.
?Kiirtoidu müük on kaasaegse mugavuspoe üks osa ning juba aastakümneid pole see Euroopa jaemüügiturul üksnes kiirtoidurestoranide teema,? ütles Luik.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Olenevalt poe asukohast ja suurusest tuleb kiirtoidu sortiment mõneti erinev.
Luige sõnul on kiirtoit Statoili poodide jaoks väga oluline tootegrupp. Kui aasta alguses moodustas see Statoili poemüügist ligi kümnendiku, siis nüüd mõnevõrra rohkem.
Statoil teeb autojuhtide seas pidevalt uuringuid ning vormib selle põhjal oma kiirtoidu sortimendi. McDonald?sit ega teisi kiirtoidukette ei pea firma oma konkurentideks.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele