• OMX Baltic−0,17%293,27
  • OMX Riga−0,55%911,02
  • OMX Tallinn−0,02%1 960,92
  • OMX Vilnius−0,22%1 231,09
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,2%9 227,21
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,47
  • OMX Baltic−0,17%293,27
  • OMX Riga−0,55%911,02
  • OMX Tallinn−0,02%1 960,92
  • OMX Vilnius−0,22%1 231,09
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,2%9 227,21
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,47
  • 17.11.04, 08:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EPL: Eesti Raudtee koondab streikinud vedurimehi

Eesti Raudtee plaanib lähiajal koondada mitukümmend Tapa depoo vedurimeest, kelle sõnul on see on kättemaks septembris toimunud streigi eest.
Vedurimeeste ametiühingu esimees Heino Rüütel ütles, et sai esmaspäeva õhtul Eesti Raudteelt kirja, milles teatati, et ettevõte plaanib koondada 39 vedurimeest. Esialgu oli Eesti Raudtee ametiühingule teatanud üheteistkümne vedurimehe koondamisest, kirjutab Eesti Päevaleht.
?Meie jaoks oli suur probleem isegi 11 vedurimehe koondamine, aga esmaspäevases kirjas edastatud 39 vedurimehe koondamine oli nüüd küll kõva mats,? ütles Rüütel eile.
Rüütli sõnul oli Eesti Raudtee juba kümne kuu eest alustanud läbirääkimisi vedurimeeste töö ümberkorraldamise asjus, aga ametiühingu ja ettevõtte esindajate läbirääkimised ei kandnud vilja. Üheks läbirääkimiste katkemise tagajärjeks oli Rüütli sõnul ka septembris toimunud ligi nädalane streik.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Eesti Raudtee pressiesindaja Priit Koff selgitas, et esialgu pole veel ühelegi Tapa vedurimehele koondamisteadet kätte antud, kuid lähiajal on see paratamatu. ?Kuna me ronge enam Tapal ei peata, seetõttu pole enam ka nii palju vedurimehi vaja,? lausus ta.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele