Tänavu ilmub ingliskeelne The Strongest Finnish Brands, mille koostavad Briti firmad Superbrands Ltd ja Finn-Niche Ltd.
Finn-Niche tegevdirektori Markku Vartiaineni andmeil tuleb väljaandesse 50-60 juhtivat brändi, nagu Nokia, mõni Altia viinabränd ja Ameri Suunto.
Superbrands Ltd on seni koostanud juba 42 riigi juhtivate brändide raamatud. Firma registris on kokku 2,5 miljonit brändi.
?Superbrändi väljaarendamine on suur saavutus ja kuna neil tihti on palju ühist, siis moodustavad nad omaette klubi, ütles Kauppalehtile Superbrandsi tegevdirektor Bill Colegrave.
Seotud lood
Ettevõtete juhtidel tuleb muude küsimuste kõrval mõelda ka sellele, mil moel oma töötajaid kõige tulemuslikumalt innustada. Mitmed neist on kasutusele võtnud boonuspaketid ja üha rohkemad kaaluvad töötajatele lisahüvede pakkumist, just selliste, mida päriselt enim vajatakse ning hinnatakse: tööalased arenguvõimalused, rahalised boonused, täiendav tervisekindlustus, paindlik töökorraldus ja ühisüritused. Leinonen toetab oma klientidest tööandjaid iga päev just motiveerimisprogrammide väljatöötamisega. Millised on kõige populaarsemad boonusmeetmed?