• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 16.02.05, 14:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Elisa TeleYks tahab Tele2-lt hinnaliidri positsiooni

Elisa tõi täna turule Tele2ga konkureeriva mobiilsidebrändi TeleYks, mis lubab Eesti odavaimat kõneminutihinda.
'Säästuoperaatori TeleYks kõne hind on Eestis kõige odavam,' ütles TeleYhe ärijuht Kai Realo. Ta lisas, et kui mõni konkureeriv operaator langetab hinda alla TeleYhe hinna, siis pakub TeleYks sellest veelgi odavamat hinda.
TeleYhe kõneminutihind kõikidesse võrkudesse on 1,45 krooni, SMSi saatmine maksab samuti 1,45 kr ja teenuse kuutasu on 45 kr. Liitumistasu puudub.
TeleYhe odava hinna aluseks on Realo sõnul operaatorbrändi minimaalsed kulud: kogu teenindus toimub interneti vahendusel, jaemüügivõrku TeleYks ei kasuta. Ka on TeleYhe teenuste valik võrreldes kvaliteetoperaatoritega piiratum.

Artikkel jätkub pärast reklaami

TeleYhe sihtrühmaks on Realo kinnitusel noored iseseisvad inimesed, kes väärtustavad aega ja raha, kuid samuti inimesed, kes vajavad lihtsaid ja selgeid teenuseid ning tahavad selle eest võimalikult vähe maksta.
Realo sõnul loodab TeleYks koguda aasta lõpuks 25 000 klienti. Hinnanguliselt liitub uute säästuoperaatorite ja operaatorbrändidega 2005. aastal kuni 100 000 klienti, lisas ta.
TeleYhe klassikalise ehk järelmaksuga mobiilsideteenuse kõrval plaanib Elisa tuua sama kaubamärgi all turule ka ettemaksuga kõnekaardi.
Elisa ei näe Realo ütlusel TeleYhe ja Tele2 nimede sarnasuses probleemi. Reeglite järgi peavad kaubamärgid erinema kahe tähe võrra, täpsustas ta. Samas plaanib Elisa lisada TeleYhele edaspidi veelgi pakette, mis hakkavad kandma nimesid Kaks, Kolm ja Neli.
TeleYks pakub teenust Elisa (endine Radiolinja) võrgus. Elisa võrku kasutab mobiilsideteenuse pakkumiseks ka Bravocom.
Tele2 ei ole veel otsustanud, kas vaidlustada Elisa uue kaubamärgi, mis sarnaneb märkimisväärselt nende oma, kasutamine või mitte. 'Selliste otuste tegemiseks on olemas pädevad riigiametid.' sõnas Tele2 turundusdirektori Kristjan Seema. 'Küsime ka klientide arvamust, sest tähtis on vältida nende eksitamist.'
'Mis puutub Elisa poolt pakutavat hinda, siis Tele2 on olnud hinnaliider ning jääb selleks ka edaspidi,' lisas Seema

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 10 p 21 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele