• OMX Baltic−0,17%293,27
  • OMX Riga−0,55%911,02
  • OMX Tallinn−0,02%1 960,92
  • OMX Vilnius−0,22%1 231,09
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,2%9 227,21
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,47
  • OMX Baltic−0,17%293,27
  • OMX Riga−0,55%911,02
  • OMX Tallinn−0,02%1 960,92
  • OMX Vilnius−0,22%1 231,09
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,2%9 227,21
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,47
  • 07.03.05, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Millest küll mõtleb reklaamide monteerija?

Imago on kallis vara. See, mida sinu kaubamärgist arvatakse, kuidas teda nähes reageeritakse, milliseid tundeid tuntakse, on edu tegelik saladus. Tunnete tekkimiseks vajaliku info salvestamine on nii peen kunst, et vaevalt leidub kedagi, kes julgeks oma allkirjaga kinnitada, et teab ja oskab seda täielikult. Kõik keerulised asjad algavad aga lihtsatest detailidest. Nii soovitaksin mina küll Audentese koolil hoolega kaaluda, kas tema reklaam TV3-s viina- ja õllereklaami vahel annab just sellise tulemuse, mida oodatakse.
Huvitav oleks teada, mida mõtles reklaamide monteerija sellel hetkel, kui ta just sellises järjekorras reklaamirullid kokku salvestas, et esmalt viina, siis haridust ja lõpuks õlut.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele