Järgmisel nädalal algab kuu aega kestev liiklusohutuskampaania, mille eesmärgiks on turvavöö kasutamise propageerimine.
Maanteeameti ja politseiameti koostöös toimuva kampaania ?Traksid peale? korraldajad lähtuvad kurvast statistikast, mis näitab, et 2004. aastal hukkus Eestis 88 inimest sõiduaautodega toimunud õnnetustes ning 75% neist oli turvavöö kinnitamata.
Sõiduohutuse Teaduskeskuse 2004. aasta liikluskäitumise monitooring näitab, et auto tagaistmel kinnitab turvavöö vaid alla 30% inimestest. Nii Tallinnas kui ka mujal on üldine turvavöö kasutamine eelmise aastaga võrreldes isegi vähenenud.
Seekordne ?Traksid peale? pöörab erilist rõhku laste turvavahendite õigele kasutamisele sõidukites. Laste turvaistmeid kasutas uuringu kohaselt kahel viimasel aastal ainult 32% lastega sõitjatest.
Kampaania pöörab turvavahendite kasutamisele tähelepanu välireklaami ning teleklippidega. Oodata on ka politsei suuremat huvi turvavööta sõitjate vastu.
Autor: ÄP
Seotud lood
Leedu telekommunikatsiooniettevõte, UAB Consilium Optimum, mida tarbijad tunnevad Fastlinki kaubamärgina, käivitas 18. detsembrini kestva avaliku kolmeaastase võlakirjaemissiooni eesmärgiga kaasata 3 miljonit eurot, pakkudes investoritele 9% aastaintressi (ISIN code: LT0000411266, investment order cook code CSLSPO). Emissioon on tagatud ILTE 1,5 miljoni euro suuruse garantiiga.