Jääolud võimaldavad praegu kahe riigi vahet sõita vaid suurtel ja aeglastel laevadel, väiksemad kiirlaevad ja katamaraanid saavad tõenäoliselt hakata sõitma kõige varem aprilli keskel.
Håkan Nordström laevakompaniist Tallink ütles ajalehele, et veebruaris tundus veel, et kiirlaevad saavad sõitma hakata juba lihavõttepühade aegu, kuid jätkuvad külmad on jääolusid muutnud. Kui aprilli keskpaigaks tingimused ei parane, plaanib Tallink nädalavahetuseks 15.?17. aprill tuua Tallinn?Helsingi liinile lisalaeva, et mahutada ära umbes 2000 inimest, kes on endale juba broneerinud koha kiirlaevadele.
Lisalaev, mis plaanitakse Eesti ja Soome vahet sõitma tuua, seilab hetkel Tallinna ja Stockholmi liinil.
Lisaks jääprobleemidele, mistõttu laevu ülerahvastatus ähvardab, on laevafirmad täheldanud ka üldist reisijate arvu tõusu.
?Reisijate arv on mullu maist pidevalt tõusnud,? ütles Taru Keronen Eckerö Line?ist. Eelkõige on see seotud Eesti liitumisega Euroopa Liiduga.
Lisaks soomlastele saabub Helsingi kaudu Eestisse ka teiste liikmesriikide kodanikke, samuti töötab Soomes arvukalt eestlasi, kes nädalavahetusteks koju sõidavad. Olukord peaks paranema, kui kiirlaevad taas sõitmist alustavad.
Ülerahvastatus oli probleemiks ka möödunud nädalavahetusel, kuna pühade puhul oli traditsiooniliselt palju sõitjaid.
Autor: ÄP
Seotud lood
Eestis seisavad tuhanded lapsed ja pered silmitsi väljakutsetega, mida on raske ette kujutada. Üks väike heategu võib nende elus palju muuta. Sel aastal astus
Wallester – innovaatiline finantstehnoloogia ettevõtte, mida tunnustati hiljuti Eesti edukaima idufirmana – olulise sammu ja asus partneriks MTÜ-le
Naerata Ometi. Selle organisatsiooni eesmärk on tagada, et keegi ei peaks eluraskustega üksi silmitsi seisma.