Eesti kapitalil põhineva jäätisetootja ASi Balbiino müügikasv suurenes käesoleva aasta septembris võrreldes eelmise aastaga 28%, teatas ettevõte.
'Viimase 20 aasta kõige soojemast septembrist tingituna oli Balbiino müük septembris tõesti erakordselt hea,' täpsustas AS Balbiino juhataja Riho Niils pressiteates. 'Selle aasta 9 kuu konsolideeritud käive oli 255 miljonit krooni, mis on ca 10% enam kui aasta varem.'
'Enim müüsime septembris ikkagi suvetooteid ? impulssjäätiseid,' selgitas Niils. 'Septembrikuu edukaimaks müügiartikliks olid Yeti pulgajäätised, mille müügikasv suurenes võrreldes eelmise septembriga 78%. Samuti läks hästi kohukestel ning uuel vahvlijäätisesarjal Roxy.'
'Kindlasti näitab selle aasta jätkuv käibekasv seda, et inimesed on aina enam hakanud hindama kodumaiseid brände ning tähelepanu pöörama toiduainetele, mille sisu on tervislik ja valmistatud eelkõige naturaalsest kodumaisest toorainest,' ütles AS Balbiino turundusjuht Teet Anier. 'Müügikasvule on kindlasti kaasa aidanud lisaks septembri superilmadele ka pidev tootearendus, mis on võimaldanud luua erinevatele sihtrühmadele sobilikke tooteid ning see, et jäätisest on saanud samasugune magustoit nagu iga teinegi maiustus.'
Artikkel jätkub pärast reklaami
Balbiino on Eesti kapitalil põhinev ettevõte, millel on Eesti jäätiseturul 42% turuosa. Koostöös partneritega on ettevõtte turuosa Lätis 10%. Balbiino müüb oma toodangut veel Saksamaa, Leedu ja Soome turule. Tütarettevõtted Balbiino Lõunakeskus Tartus ja Balbiino Virumaa Keskus Jõhvis moodustavad Eestit hõlmava müügivõrgu. Balbiino jäätisetehases ja logistikakeskuses töötab aastas keskmiselt 200 inimest. Tütarettevõtetes töötab kokku 35 inimest. Balbiino eelmise aasta käive oli 275 miljonit krooni.