• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Reklaamiplaan aitab väikefirmal kokku hoida

    Reklaamiplaan aitab väikefirmadel hoida ära raharaiskamist ja mõttetute sihtrühmaga mitteühtivate sooduskampaaniatega kaasajooksmist.
    Liiga sageli on väikefirmade puhul probleemiks reklaamiplaani puudumine. Lastakse end mõjutada erinevate meediakanalite ülisoodsatest pakkumistest, mis pahatihti ei ühti antud ettevõtte sihtrühma ega eesmärkidega. Olukorras, kus ostetakse ühekordne, kuid ülisoodne reklaamipind mõne lehe nurgas, puhtalt selle nimel, et ettevõte pole ju veel reklaami teinud ja hind oli soodne, on selgelt ühekordne augutäide ehk raha tuulde loopimine.
    Väikefirma raha raiskamist aitab ohjata reklaamiplaan, mille järgimisel on see pisike reklaamieelarve ettevõttele investeering, mitte kulu. Ka plaani järgselt saad edukalt kasutada ära meediakanalite sooduspakkumisi, kuid sellisel juhul saab kiirelt otsustada, kas ikka on vaja sinna kanalisse seda reklaami osta.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Tegelikult oleme me eriolukorras – käitugem siis vastavalt
Meile on jäetud praeguses koroonakriisis suhteliselt palju vabadust, kuid kui me sellega paremini ümber käima ei hakka, siis võib-olla mitte lõpmatuseni, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Meile on jäetud praeguses koroonakriisis suhteliselt palju vabadust, kuid kui me sellega paremini ümber käima ei hakka, siis võib-olla mitte lõpmatuseni, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Dow Jones lõpetas nädala ajaloolise tipptulemusega
Dow Jonesi tööstuskeskmine tõusis täna 0,21% ja sulgus 35 677,02 punktil, mis on ajaloo kõrgeim tulemus.
Dow Jonesi tööstuskeskmine tõusis täna 0,21% ja sulgus 35 677,02 punktil, mis on ajaloo kõrgeim tulemus.
Reklaamimüügi TOPi võitja: olime valmis suuremaks kukkumiseks
Äripäeva reklaamimüügi TOPi võitis Postimees Grupp, mille müügidirektori Taavi Lätti sõnul oldi eelmisel aastal valmis suuremaks kukkumiseks, kuna reklaamimüük sai koroonakriisist tugevalt pihta.
Äripäeva reklaamimüügi TOPi võitis Postimees Grupp, mille müügidirektori Taavi Lätti sõnul oldi eelmisel aastal valmis suuremaks kukkumiseks, kuna reklaamimüük sai koroonakriisist tugevalt pihta.
Fotod: varju hoidnud ERIALi niiditõmbajad astusid kohtu ette
Kohe algab Hoiu-laenuühistuga ERIAL seotud isikute kriminaalasjas esimene sisuline arutelu.
Kohe algab Hoiu-laenuühistuga ERIAL seotud isikute kriminaalasjas esimene sisuline arutelu.