• OMX Baltic−0,41%300,06
  • OMX Riga−0,17%891,98
  • OMX Tallinn−0,55%2 069,69
  • OMX Vilnius0,35%1 203,82
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 1000,49%8 817,67
  • Nikkei 2250,06%39 785,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,17
  • OMX Baltic−0,41%300,06
  • OMX Riga−0,17%891,98
  • OMX Tallinn−0,55%2 069,69
  • OMX Vilnius0,35%1 203,82
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 1000,49%8 817,67
  • Nikkei 2250,06%39 785,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,17
  • 06.12.05, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reklaamiplaan aitab väikefirmal kokku hoida

Reklaamiplaan aitab väikefirmadel hoida ära raharaiskamist ja mõttetute sihtrühmaga mitteühtivate sooduskampaaniatega kaasajooksmist.
Liiga sageli on väikefirmade puhul probleemiks reklaamiplaani puudumine. Lastakse end mõjutada erinevate meediakanalite ülisoodsatest pakkumistest, mis pahatihti ei ühti antud ettevõtte sihtrühma ega eesmärkidega. Olukorras, kus ostetakse ühekordne, kuid ülisoodne reklaamipind mõne lehe nurgas, puhtalt selle nimel, et ettevõte pole ju veel reklaami teinud ja hind oli soodne, on selgelt ühekordne augutäide ehk raha tuulde loopimine.
Väikefirma raha raiskamist aitab ohjata reklaamiplaan, mille järgimisel on see pisike reklaamieelarve ettevõttele investeering, mitte kulu. Ka plaani järgselt saad edukalt kasutada ära meediakanalite sooduspakkumisi, kuid sellisel juhul saab kiirelt otsustada, kas ikka on vaja sinna kanalisse seda reklaami osta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 13 p 20 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele