• OMX Baltic0,01%300,04
  • OMX Riga0,11%893,97
  • OMX Tallinn0,00%2 068,71
  • OMX Vilnius0,21%1 204,98
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,55%8 823,2
  • Nikkei 2250,12%39 833,16
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,33
  • OMX Baltic0,01%300,04
  • OMX Riga0,11%893,97
  • OMX Tallinn0,00%2 068,71
  • OMX Vilnius0,21%1 204,98
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,55%8 823,2
  • Nikkei 2250,12%39 833,16
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,33
  • 21.03.06, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kiireid arenguid pole oodata

Täpsustuseks niipalju, et katsel osalenud veoki pikkuseks ei olnud mitte 25,25 meetrit, vaid 24 meetrit.
Politsei hinnangul kaldus veok pööretel vastassuunavööndisse. Kogu katse võeti videolinti, mida hetkel ka analüüsitakse.
Selleks, et pikad autorongid võiksid Venemaa piiripunktide kaudu Eestisse sõita ja vastupidi, on vaja Venemaaga vastavat kokkulepet, selleks on küll taotlus tehtud, kuid nendepoolne huvi kooskõlastuseks on leige.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Samas pole ka vallad, kust pikad autorongid läbi sõidavad, nõus ilma tee ringiehituseta 25meetriste veokite liiklemisega. Liiklusohutuse seisukohast pole see hea.
Kui lubataksegi pikad autorongid kindlatele suundadele, siis veokeid on ju vaja kusagil tankida, seega nende liiklemise järelevalve oleks problemaatiline.
Mis aga puudutab näiteks Narva silda, siis nii rasked veokid ei tohi seda üldsegi ületada, sest sild ei kannataks seda välja. Silla renoveerimiseks pole raha ette nähtud ka 2006.- 2013. aasta transpordi arengukavas. Kiireid lahendusi pikkade autorongide osas kindlasti ei tule. Kuid kalevi alla me teemat kindlasti ei pane.
Autor: Ain Tatter

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 12 p 24 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele