• OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 225−0,25%44 790,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%99,25
  • OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 225−0,25%44 790,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%99,25
  • 01.11.06, 11:27
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Oktoobris kasvas ajalehtedest kõige kiiremini Äripäeva reklaamikäive

Meediaanalüütik Toomas Leito sõnul suurenes oktoobris lehtede reklaamikäive mullusega võrreldes 20,3% ehk 6,1 miljoni krooni võrra, moodustades 36,1 miljonit krooni.
"Oktoobrikuu tegijad olid Äripäev, mis saavutas käibes 9 miljoni krooni piiri ja SL Õhtuleht, mille käibe kasv oli 30%. Turuliidriks jäi kindlalt Postimees, vaatamata sellele, et paberkandja mahu kasv oli null," oli Leito Kommentaar.
Oktoobri tulemused lehtede kaupa: Postimees 9,8 miljonit krooni (mullusega võrreldes +15,3%), Äripäev 9 mln kr (+40%), Eesti Ekspress 6,8 mln kr (+15,3%), SL Õhtuleht 5,3 mln kr (+29,3%), Eesti Päevaleht 5,2 mln (+2%).
"Vastasseisus - Äripäev ja Eesti Ekspress - on Äripäev konkurendi kandadelt maha raputanud. Juhin tähelepanu, et Postimehe netireklaami volüüm ületas juba poole miljoni krooni piiri," kommenteeris Leito.Ta lisas, et reklaam liikus hästi peaaegu kõigis sektorites: kinnisvara, autod, personaliotsing, jaemüük, reisid, ehitus, ilu ja tervis. Ka pangad on kõvasti aktiviseerunud (põhiteenused, fondid, liisingud). Suhteliselt väiksemad firmad suudavad Leito sõnul samuti võtta suuri reklaampindu (näiteks Mööbliait, KSA Silmakeskus).

Artikkel jätkub pärast reklaami

Leito sõnul suurenes reklaamikäive esimese kümne kuuga viies Eesti suuremas lehes ligi 18 protsendi võrra, moodustades 286,5 miljonit krooni. "Muljet avaldav tulemus," oli Leito kommentaar.
Kümne kuuga suurenes reklaamikäive enim Postimehel (25,3%), teisel kohal oli Äripäev (22,8%) ja kolmandal SL Õhtuleht (17,2). Järgnesid Eesti Ekspress (12,6%) ja Eesti Päevaleht (7,2%).

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele