• OMX Baltic−0,13%293,91
  • OMX Riga−0,4%912,64
  • OMX Tallinn−0,54%1 967,62
  • OMX Vilnius−0,1%1 232,62
  • S&P 500−0,13%6 606,76
  • DOW 30−0,27%45 757,9
  • Nasdaq −0,07%22 333,96
  • FTSE 1000,2%9 213,63
  • Nikkei 225−0,25%44 790,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,47
  • OMX Baltic−0,13%293,91
  • OMX Riga−0,4%912,64
  • OMX Tallinn−0,54%1 967,62
  • OMX Vilnius−0,1%1 232,62
  • S&P 500−0,13%6 606,76
  • DOW 30−0,27%45 757,9
  • Nasdaq −0,07%22 333,96
  • FTSE 1000,2%9 213,63
  • Nikkei 225−0,25%44 790,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,47
  • 08.01.07, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nõunik võiks anda paremat nõu

Eesti Raudtee tuleb riigile tagasi. Ega selle praegune juhtki ametisse jää.
Majandus- ja kommunikatsiooniministri nõuniku Heido Vitsuri sõnul avalikku konkurssi juhikohale esialgu ei tehta, kuna "see võtaks liialt aega ja firma peab kohe pärast omanikuvahetust tööd jätkama". Need on siiski otsitud argumendid.
Suure riigifirma juht peaks läbima avaliku konkursi - kas või oma reputatsiooni pärast.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Pigem on raudtee riigile tagasiostmisega tagasi tulnud ka omaaegne juhtimine stiilis "pole siin vaja demokraatiat mängida".
Autor: ÄP

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele