Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Firmad otsivad üliaktiivselt töölisi
Üha rohkem kasutavad firmad personali
leidmiseks silma- ja kõrvatorkavaid värbamiskampaaniad ega piirdu enam
tagasihoidlike sõnumitega firma koduleheküljel või ajalehes.
Sel nädalal alustas 200 uue oskustöölise otsingut tuulegeneraatoreid ja madalpingeseadmeid tootev AS ABB, kelle tootmisüksused asuvad nii Jüris kui ka Keilas, kirjutab Eesti Päevaleht.
Vene- ja eestikeelsete kuulutustega loodetakse huvi äratada Tallinna ühissõidukites ja nende peatustes Lasna-, Musta- ja Õismäel. Tööpakkumised kõlavad ka venekeelsetes raadiokanalites.
Kampaania läheb firmale maksma ligi miljon krooni.
Samasuguseid jõulisi kampaaniaid on tulemuslikult korraldanud näiteks ka Kalev Chocolate Factory, Tallink ja K-Rautakesko.
Suurel osal tuleohutusülevaatuse kohuslastest on jätkuvalt ülevaatus tegemata. Päästeamet on viimasel ajal saatnud ettevõtetele hoiatusteateid. Foruse praktika näitab, et tihti pole ettevõtete juhid ja hoone haldjad kursis, millised tuleohutusnõuded peavad olema täidetud ning mis regulaarsusega tuleb seadmeid kontrollida. Valdavalt on murekohad objektidel sarnased.