Soovisime Luxus Black Gold kohvi turule tuues kasutada degusteerimist.
Kuna kohvi juuakse enamasti hommikuti ja me teadsime, kus Tallinnas hommikuti ummikud on, otsustasime pakkuda kohvi ummikutes igavlevatele autojuhtidele. Kell 7-9.30 pakkusid degustatsioonifirma tüdrukud kohvi Pirita teel ja kell 8-10 teistes tiheda liiklusega kohtades. Tüdrukutel olid kaasas suhkur, koor ja lusikas, samuti võis saada kohvitopsi.
Algselt planeerisime kampaania pikkuseks ühe nädala, ent kuna see nii hästi vastu võeti, jätkasime veel teisegi nädala.
Saime väga positiivse tagasiside ja kõik, kes ühel või mitmel hommikul kohvi said, kiitsid nii toodet kui ka ideed. Meie jaoks oligi oluline kohe joojatelt tagasisidet saada.
Naljakas oli, et kuna kampaania sattus valimiseelsele ajale, küsisid paljud inimesed, kas tegemist on valimiskampaaniaga.
Muidugi on odavam korraldada degusteerimist poes, kuna nüüd lisandus ka kohvimasina rent ja suurem arv degustatsioonifirma tüdrukuid. Ent kes ikka soovib pärast tööd kaupluses kohvi degusteerida?
Kampaania lõppes eelmisel reedel, mõne aja pärast plaanime seda jätkata.
Meie teada ei ole degusteerimist Eestis varem selliselt korraldatud. Idee mõtlesime välja ise Prike turundusmeeskonnas.
Autor: Klarika Shutov