• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 13.04.07, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Land Roveri beebimaastur

Freelander 2 on väga tubli edasiarendus eelmisest mudelist. Olgem ausad, milleks valetada: eelmine mudel polnud just eriti kena ega hea auto. Uus aga kipub olema nii enam-vähem välimusega kui ka täitsa hea.
Välimusest peab praegust Land Roveri mudelivalikut otsast peale kiitma hakkama. Kõik on nagu šeffide autode joonistamisõpikust maha viksitud. Freelander 2 on küll natuke teistmoodi kui tema suuremad vennad. Teistmoodi selles mõttes, et kui tema vennad on karvase rinnaga suured mehed, siis Freelander kipub natuke naiseliku olemisega olema.
Märksa õrnemad jooned viitavad sellele, et pole tegu päris meessoost isendiga. Küll on aga meestele alati naised meeldinud ja nii ka mulle. Eriti meeldib mulle Freelanderi ka reklaamis kasutatav oranž, mis sügava metalliku virvendusega jääb pikaks ajaks silma, pealegi on üsna raske sellist värvi autot mõnes üüratus kaubanduskeskuse parklas ära kaotada. Küll on üritatud massiivse iluvõrega rõhuda mehelikkusele, kuid kui suguvennad kõrvale panna, siis on kohe selge, kes on kes.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Interjöör on igati asjalik ja millegi kallal viriseda kohe üldse ei oska. Näidikud on hästi loetavad ja istmed mugavad. Samuti on pakutav jalaruum tagaistmel üsna märkimisväärne. Laiupidi võiks natuke rohkem ruumi olla, sest kui taga istub turvahällis laps ja tema kõrval ema, siis kolmandat inimest sinna eriti ei mahuta. Mahutab, aga olgem ausad, pikka otsa ei ole erilist viitsimist sõita nagu kilud karbis.
Esialgu pani proovisõiduautol olnud diiselmootor mind nina krimpsutama, sest see oli mitte nii väikse auto kohta vaid 2,2-liitrine. Küll muutsin oma meelt minutitega, sest väike diisel rebis niipalju, kui kutsar piitsutas, ja oli kohati suuteline rohkemaks, kui vajagi oli.
Vedrustus on sel autol väga kahe näoga. Kui sõidate linnas või maanteel, võib näpud püsti visata ja öelda, et superluks, kõik toimib. Küll pole veel kõik teed Eestis asfaldi all ja sestap sai ka kruusateele pööratud. Keerasin küll vedrustuse asendi teekattele sobivaks, kuid ikkagi hakkas veermikust kostma lausa kolinat meenutavat heli. See polnud küll märk, mida maasturite tootjate etalonilt oodanud oleksin.
Uus Freelander 2 on rohkem linna- kui pärismaastur.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 11 p 12 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele