Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Garantiid sillutavad teed uue autoni ostuks

    Garantiitingimuste näidetena valisime välja kaks saksa kvaliteetbrändi ning Euroopa automüügile konkurentsi pakkuvad kaks Korea tootemarki, ning Jaapani margi Toyota.
    Tehasegarantii
    Toyota maaletooja garantii alla kuuluvad kõik defektid, mis ilmnevad normaalse kasutuse puhul kas 3 aasta või 100 000 km jooksul, vastavalt sellele, kumb kriteerium enne täitub, ja mis tulenevad auto tootmisel või kokku panemisel tehtud vigadest, kusjuures esimesel aastal läbisõidupiiranguid ei ole.
    Lisagarantii
    Lisagarantiid Toyota sõiduautole Amserv Grupp ei anna, kuna tehase poolt pole seda ette nähtud ning ka maaletooja pole seda vajalikuks pidanud.
    Keregarantii
    Kõikidele tootmisel kasutatud materjalist või tööjõust tulenevatele värvidefektidele ning ka pinnaroostele kehtib vaatamata läbisõidule 3aastane garantii. Materjali- või valmistamisvigade tõttu tekkinud korrosiooniaugud sõiduki keres (näit kere läbivad korrosiooniaugud) katab garantii vaatamata läbisõidule 12 aasta jooksul. Kere all mõistetakse Toyota originaalset metallist kerepaneeli, kaasa arvatud mootorikaas, uksed, pagasiruumi kaas ja põrandapaneel. Siia ei kuulu kere külge kinnitatavad osad, näiteks ehisprofiilid, kaitserauad ja hinged. Vaadake palun ka Toyota hoolde- ja turvanõuandeid.
    Tehasegarantii
    Sõiduautodele ja kaubikutele kaks aastat ilma läbisõidu piiranguta. Garantiiaja jooksul kehtib üldistel tingimustel mobiilsusgarantii MobiloLife (sõiduautod) või MobilityGo (kaubikud).
    Peale garantiiaja lõppu pikeneb MobiloLife korralisest hooldusest kuni järgmise korralise hoolduse tähtajani maksimaalselt kuni 30 aastat.
    Lisagarantii
    Enamikule Mercedes-Benzi sõiduautodele on võimalik kaasa osta kolmanda aasta garantii, mis kehtib kuni läbisõiduni 100 000 km.
    Keregarantii
    Kere korrosioonivastane garantii hõlmab konstruktsiooni- või valmistusvigadest tingitud korrosioonikahjustuste kõrvaldamise tootja kulul. Korrosioonivastane garantii kehtib sõiduautodel mobiilsusgarantii paketi raames maksimaalselt kuni 30 aastat esmaregistreerimisest.
    Korrosioonigarantii kehtimise eelduseks peale garantiiaja lõppu on auto järjepidev hooldamine volitatud töökodades, garantii pikeneb volitatud töökojas tehtud korralisest hooldusest kuni järgmise korralise hoolduse tähtajani.
    Tehasegarantii
    Tootjatehas annab sõidukile üldgarantii kaks aastat ilma läbisõidu piiranguta sõiduki esmaregistreerimise või sõiduki üleandmise vastuvõtmise akti koostamise päevast. Müüja garanteerib, et nimetatud tähtaja jooksul on sõiduk defektivaba, lähtudes antud hetke tehnoloogilisest tasemest.
    Lisagarantii
    United Motors annab enda müüdud uutele BMWdele kolmanda aasta lisagarantii.
    Keregarantii
    Tootjatehas annab sõiduki keredetailidele roostegarantii 12 aastat sõiduki esmaregistreerimise või üleandmise-vastuvõtmise akti koostamise päevast, olenevalt sellest, milline eeltoodud tingimustest saabub varem. Tootja garanteerib, et nimetatud tähtaja jooksul on sõiduki keredetailid roostevabad. Keredetailide roostegarantii ei kehti keredetailidele, mis ei ole metallist, samuti sõiduki lisavarustusse kuuluvatele keredetailidele (esi- ja tagaspoilerid, kaitserauad jne). Tootja annab sõidukile värvigarantii 36 kuud sõiduki esmaregistreerimisest.
    Tehasegarantii
    Kokku pakub Hyundai sõiduautodele viieaastast läbisõidupiiranguta täisgarantiid. "5+" garantiipakett sisaldab ka ööpäevaringset autoabiteenust kõigis Baltimaades. Tehasegarantii on Hyundai sõiduauto soetajale kolme aasta pikkune (ka tarbesõidukitele). Garantii kehtib kindlale sõidukile ja ei sõltu omaniku vahetusest.
    Lisagarantii
    Pakutakse kaheaastast läbisõidupiiranguta garantiid. Maaletooja garantii kehtib nii Soomes kui ka Baltimaades. Sõiduki müümisel laieneb garantii uuele omanikule kuni perioodi lõpuni. Edasimüüja pakutav garantii korvab kõik tehase süül tekkinud või praakmaterjalide kasutamisel tekkinud vigastused ja rikked. Lisagarantii ei laiene taksodele, alarmsõidukitele ning rendiautodele.
    Keregarantii
    Kere plekkdetailide läbiroostetamise eest pakutakse kuue aasta pikkust garantiid.
    Tehasegarantii
    Kia pakub Ceedile seitsmeaastast tehasegarantiid läbisõidupiiranguga 150 000 kilomeetrit, millest esimesed kolm aastat on läbisõidupiiranguta garantii. Teistele Kia mudelitele pakub autotootja kolmeaastast garantiid.
    Lisagarantii
    Kõikidele teistele Kia mudelitele (va Ceed) pakub Kia maaletooja kaheaastast lisagarantiid või 150 000 km.
    Keregarantii
    Kia sõidukite metallosadele kehtib kümneaastane garantii, olenemata läbisõidust.
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Tehnoloogiasektor sügavas languses: Nvidia kaotas oma väärtusest kümnendiku
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Usaldamatus valitsuse majanduspoliitika suhtes on järsult kasvanud
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.