• OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 2250,49%45 526,83
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,13
  • OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 2250,49%45 526,83
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,13
  • 07.01.08, 17:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

India pakub maailma kõige odavamat autot

India ettevõte Tata tutvustab sellel nädalal autot, mis maksab ca 26 000 Eesti krooni.
Uus auto töötab tagamootoril, selle pagasiruum mahutab natuke rohkem kui ühe kohvri ning plastmass ja liimid asendavad metalli ja polte mõningates kohtades, kirjutas iht.com. Tata autoehitamise lugu pole siiski veel kusagil räägitud, kuid see pole suure-paugu leiutis vaid pika lihvimise tulemus.
Tööstuseksperdid väidavad, et auto on pigem triumf. See pole mitte lihtsalt üks suurepärane leiutis, vaid areneva maailma uus tõusev tehnikafilosoofia, potentsiaaliga muuta ülemaailmset autoehitust.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele