Suur Ameerika supermarketite kett Wal-Mart
hakkas pakkuma internetiotsingu teenust ning reklaami, vahendas juhtimisportaal
E-xutive.
Internetiotsingu ja reklaami müük käib läbi Sam's Club (Sämmi klubi - toim.) nime kandva allüksuse. Internetiteenuste sihtgrupiks on väikeettevõtjad ja nende lõpptarbijad.
Sämmi klubi kujutab endast Ameerika Ühendriikides tegutsevat kauplusladude ketti. Esimene kauplus avati 1983. aastal. Praegu kuulub ketti 580 kauplusladu ühendriikides ning umbes sadakond teistes maailma maades. Kauplusladude ketist saavad osta vaid klubi liikmekaartide omanikud ja hetkel on neid registreerunud rohkem kui 47 miljonit.
Sämmi klubi veebilehe SamsClub.com väitel otsib üha enam tarbijaid neid huvitavat kaupa internetist. Sestap otsustas klubi aidata väikeettevõtjatel oma toodanguinfot veebis levitada ning ostjatel seda leida. Abi eest võtab Sämmi klubi igaühelt 25 dollarit kuus. Alates 50 dollarist kuus saab aga tellida reklaamikampaania.
Seotud lood
Maailma suurima jaekaubandusketi Wal-Marti teise
kvartali kasum kasvas võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 49 protsenti.
Kasum ulatus 3,1 miljardi dollarini (35 miljardi kroonini).
Aastal 2017 esimese suurema bitcoini buumi ajal, mida juhtiv majandusmeedia aktiivselt kajastas, väljendasid paljud professionaalsed investorid ja finantsettevõtete juhid krüptovarade tuleviku suhtes tõsist skeptilisust. J.P. Morgani (JPM) juht Jamie Dimon pidas krüptovaluutatehinguid pettuseks ja ütles, et vallandab iga ettevõtte töötaja, kes selle nimel bitcoinidega kaupleb. Kongressi kuulamistel nimetas Dimon krüptoraha tokeneid "detsentraliseeritud püramiidskeemideks" ja soovitas valitsusel nendega seotud tehingud keelata.