Tallinna ringkonnakohtu andmetel jättis
kohus Olympic Casino apellatsioonikaebuse rahuldamata, seega jäi kasiinoketi
kaubamärgi eksponeerimise keeld jõusse.
Ringkonnakohus rõhutas, et mängupõrgu sissekäigust kaugemale kinnitatud kaubamärk samastub tavaarusaamades reklaamiga, mis kutsub mängusaali sisse astuma.
Möödunud aasta aprillis otsustas halduskohus, et Olympic teeb oma kaubamärgi ohtra kasutamisega konkurentidele ning hasartmänguhuvilistele liiga.
Praegu kehtiv reklaamiseadus seab hasartmängu reklaamile piiranguid. Sestap käskis tarbijakaitseamet Olympicul lõpetada kaubamärkide panek majaseintele, masti tõmmatud lippudele, reklaamtulpadele, reklaamtahvlitele ning peavõiduna esitletavate autode numbrimärkidele.
Ühtlasi leidis tarbijakaitse, et kasiinol ei sobi mängupõrgu kohta öelda "Aarete saal", mis minevat samuti reklaamiseadusega vastuollu.
Samas ei pidanud ringkonnakohus võimalikuks arvestada tänase otsuse langetamisel riigikogus menetletavat reklaamiseaduse eelnõud, ehkki see on varasemast oluliselt leebem.
Olympic Casino saab otsuse riigikohtusse edasi kaevata 30 päeva jooksul.
Seotud lood
Olympic EG aktsia hind langes täna 2,80
protsendi võrra 43,50 kroonini (2,78 euroni), mis on kasiinofirma pea pooleteise
aasta pikkuse börsiajaloo madalaim hind.
Foruse juhatuse liige Einar Laagriküll arutleb, milliste väljakutsetega ettevõtted peavad praegu silmitsi seisma ja kui oluline on järjest sagenevate küberrünnakut ajastul mõelda ka füüsilisele turvalisusele. Kui füüsilise turvalisuse samme läbi ei mõtle, võivad ülejäänud mehhanismid osutuda täiesti kasutuks.