• OMX Baltic−0,16%296,55
  • OMX Riga0,29%917,48
  • OMX Tallinn−0,2%2 030,58
  • OMX Vilnius0,2%1 223,58
  • S&P 500−0,43%6 439,32
  • DOW 30−0,77%45 282,47
  • Nasdaq −0,22%21 449,29
  • FTSE 100−0,63%9 262,77
  • Nikkei 225−0,97%42 394,4
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,08
  • OMX Baltic−0,16%296,55
  • OMX Riga0,29%917,48
  • OMX Tallinn−0,2%2 030,58
  • OMX Vilnius0,2%1 223,58
  • S&P 500−0,43%6 439,32
  • DOW 30−0,77%45 282,47
  • Nasdaq −0,22%21 449,29
  • FTSE 100−0,63%9 262,77
  • Nikkei 225−0,97%42 394,4
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,08
  • 17.04.08, 17:55
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Leito: kannibalismi ei tasu karta

Ekspress Grupi juhatuse esimees Priit Leito ütles täna Eesti Ajalehtede Liidu interneti-meedia seminaril, et meediaäris ei tasu kannibalismi karta, veeb ja paber täiendavad üksteist.
"Kannibalismi ei tasu karta, veeb ja paber täiendavad üksteist, aga kui sina veebi ei tee, teeb keegi teine," kommenteeris Leito. Samas on ta veendunud, et mõne aja pärast ületab veebireklaam ajalehtede reklaami. "2015. aastal veebireklaam ületab ajalehtede reklaami,“ oli Leito seisukoht.
Veebireklaamimüügi osas tõi Leito välja neli edukuse võtit. Esiteks mainis ta veebilehe auditooriumi suurust ja eripära. "Kui sa ei ole suur, siis pead katma hästi mõnda sektorit (sugu, vanusegrupp, regionaalsus, temaatika),“ oli kommentaar. Teiseks peab olema väga professionaalne müügimeeskond. „Ajalehed on siin dilemma ees - kas kõik müüvad veebi või moodustada eraldi veebimüügigrupp,“ märkis ta. Kolmandaks on oluline müügipakkumiste konkurentsivõimelisus ja bännerid: asukoht, mõõdud, näitamiste arv, hind. Ja neljandaks müügimeeskonna aktiivsus.
Leito pakkus oma ettekandes välja ka viimaste veebiäride müügihinnad:

Artikkel jätkub pärast reklaami

– auto24.ee (15 miljonit eurot ehk 234,7 mln kr);
– Moonfish = kv.ee, osta.ee, hydra.ee, 2 leedu kinnisvara portaali (24 miljonit eurot ehk 375,5 mln kr);– CV Keskus (10 miljonit eurot ehk 156,5 mln kr);– CV Online (20 miljonit eurot ehk 313 mln kr).

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    0 k 21 p 22 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele