• OMX Baltic0,07%300,58
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,04%1 198,54
  • S&P 5000,96%6 025,17
  • DOW 300,89%42 581,78
  • Nasdaq 0,94%19 630,97
  • FTSE 1000,29%8 783,49
  • Nikkei 2251,14%38 790,56
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,21
  • OMX Baltic0,07%300,58
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,04%1 198,54
  • S&P 5000,96%6 025,17
  • DOW 300,89%42 581,78
  • Nasdaq 0,94%19 630,97
  • FTSE 1000,29%8 783,49
  • Nikkei 2251,14%38 790,56
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,21
  • 26.09.08, 17:43
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Coca-Cola: oleme Eestis konkurentsitult armastatuim

Coca-Cola on Eestis konkurentsitult armastatuim karboniseeritud joogi bränd Eestis, ütles Coca-Cola Balti Jookide ASi avalike suhete juht Annikky Lamp.
"Eestis me sellise metoodika järgi Coca-Cola brändi väärtust ei mõõda, mis on ka loomulik – jutt ju brändi globaalsest väärtusest," kommenteeris Lamp Interbrandi maailma parimate kaubamärkide TOP 100, mis on koostatud diskonteeritud rahavoogude meetodi abil.
"Küll aga uurime me järjepidevalt spetsiifilisemaid brändiga seotud aspekte: tuntust, seda, kas jooki on proovitud jne," lisas Lamp.
"Ja ilmselt pole vaja lisada, et Coca-Cola on konkurentsitult armastatuim karboniseeritud joogi bränd Eestis, haarates peaaegu veerandi kogu segmendist," märkis avalike suhete juht.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Lamp tõestas väidet uuringu tulemustega, et Coca-Cola spontaanne teadlikkus 8-49aastaste tarbijate hulgas on 90% ja jooki on proovinud 95% vastanuist.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 23 p 21 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele