• OMX Baltic0,01%292,04
  • OMX Riga0,11%908,11
  • OMX Tallinn0,21%1 950,73
  • OMX Vilnius0,01%1 243,73
  • S&P 5000,01%6 715,79
  • DOW 300,51%46 758,28
  • Nasdaq −0,28%22 780,51
  • FTSE 1000,67%9 491,25
  • Nikkei 2251,85%45 769,5
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%96,53
  • OMX Baltic0,01%292,04
  • OMX Riga0,11%908,11
  • OMX Tallinn0,21%1 950,73
  • OMX Vilnius0,01%1 243,73
  • S&P 5000,01%6 715,79
  • DOW 300,51%46 758,28
  • Nasdaq −0,28%22 780,51
  • FTSE 1000,67%9 491,25
  • Nikkei 2251,85%45 769,5
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%96,53
  • 26.09.08, 17:43
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Coca-Cola: oleme Eestis konkurentsitult armastatuim

Coca-Cola on Eestis konkurentsitult armastatuim karboniseeritud joogi bränd Eestis, ütles Coca-Cola Balti Jookide ASi avalike suhete juht Annikky Lamp.
"Eestis me sellise metoodika järgi Coca-Cola brändi väärtust ei mõõda, mis on ka loomulik – jutt ju brändi globaalsest väärtusest," kommenteeris Lamp Interbrandi maailma parimate kaubamärkide TOP 100, mis on koostatud diskonteeritud rahavoogude meetodi abil.
"Küll aga uurime me järjepidevalt spetsiifilisemaid brändiga seotud aspekte: tuntust, seda, kas jooki on proovitud jne," lisas Lamp.
"Ja ilmselt pole vaja lisada, et Coca-Cola on konkurentsitult armastatuim karboniseeritud joogi bränd Eestis, haarates peaaegu veerandi kogu segmendist," märkis avalike suhete juht.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Lamp tõestas väidet uuringu tulemustega, et Coca-Cola spontaanne teadlikkus 8-49aastaste tarbijate hulgas on 90% ja jooki on proovinud 95% vastanuist.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele