• OMX Baltic0,73%307,03
  • OMX Riga0,2%870,38
  • OMX Tallinn1,38%2 035,86
  • OMX Vilnius0,12%1 213,57
  • S&P 5000,7%5 958,38
  • DOW 300,78%42 654,74
  • Nasdaq 0,52%19 211,1
  • FTSE 1000,59%8 684,56
  • Nikkei 2250,00%37 753,72
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,5
  • OMX Baltic0,73%307,03
  • OMX Riga0,2%870,38
  • OMX Tallinn1,38%2 035,86
  • OMX Vilnius0,12%1 213,57
  • S&P 5000,7%5 958,38
  • DOW 300,78%42 654,74
  • Nasdaq 0,52%19 211,1
  • FTSE 1000,59%8 684,56
  • Nikkei 2250,00%37 753,72
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,5
  • 29.09.08, 19:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Agentuur: reklaamibüroode püksivöö on pingule tõmmanud

Reklaamiagentuuri Image Empire tegevjuhi Magnus Luzkovi sõnul on praeguses majanduskliimas reklaamiagentuuride püksivöö mitme augu võrra pingumale tõmmanud, sõltuvalt sellest, mis valdkonna ettevõtteid teenindatud on.
"Reklaamiagentuuride püksivöö on mitme augu võrra kindlasti pingumale tõmmanud - kellel rohkem, kellel vähem - sõltuvalt sellest, kes millise valdkonna ettevõtteid teenindanud on. Samas on nüüd just see aeg, kus hiljem alustanud agentuurid saavad rohkem löögile pääseda: olukorras, kus kampaaniaid tehakse vähem, on turundusjuhtidel rohkem aega ideekonkursside korraldamiseks ja töö saab see, kelle idee on parem. Ajutöö muutub populaarseks," märkis Luzkov.
Image Empire kasutab tegevjuhi sõnul praegust olukorda selleks, et muutuda valdavalt disainitööd tegevast agentuurist kommunikatsiooniideid pakkuvaks agentuuriks. "Personali oleme vähendanud paari inimese võrra," lisas ta.
"Ikka olen Kuldsest Haamrist kuulnud ja elan positiivses mõttes kaasa agentuuridele, kes leiavad aega ja tahtmist mõõduvõtmistel osaleda. Kui Eestit hakatakse pidama heade reklaamiideede maaks, siis toob see igatahes rohkem kasu kui kahju. Konkursivõidud aitavad agentuuri paremini müüa, ega neil puhtast edevusest osaleta," kommenteeris Luzkov küsimust, kas Kuldsel Haamril saavutatud võidud võivad Eestisse rohkem potentsiaalseid kliente meelitada ning ka teistel agentuuridel tööpõldu laiendada.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele