Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kas olete vähendanud selle aasta reklaamieelarvet ja palju plaanite kulutada reklaamile järgmisel aastal? Milliseid reklaamikanaleid eelistate?
Sel aastal me kavandatud reklaamimahtu vähendanud ei ole ja teeme kõik reklaamid aasta lõpuni vastavalt plaanidele. Samas oli juba 2008. aasta kava suhteliselt tagasihoidlik ja järgmisel aastal on plaanis reklaami mahtu kindlasti veel vähendada.
Seda küll Eestis, sest Lätis ja Leedus on plaanis mahtu hoopis suurendada. Järgmisel aastal eelistame reklaamikanalina online'i, millele kulutame 50% kogumahust. Ülejäänud 50% on trükitud reklaam, välireklaami ei ole plaanis kasutada.
Online'is on kanaliteks meie oma kodulehed, ilmselt edaspidi ka logistkauudised.net ja erinevad otsingumootorid.
Sel aastal jätkame reklaamidega kokkulepitud mahus. Järgmisel aastal on plaanis püsivaid lepingulisi mahtusid vähendada ligikaudu kolmandiku kuni poole võrra. Sellele lisaks on plaanis reklaami teha kampaania korras, vastavalt vajadusele. Kokkuvõttes arvan, et reklaami maht väheneb viiendiku kuni veerandi võrra. Kanalite jaotusest on veel vara rääkida, sest eelarve paneme kokku novembri keskpaigaks.
Ka edaspidi kulutame suurema osa reklaamieelarvest trükireklaamile. Samas on www.ehitusuudised.net'i reklaamiriba katse olnud nii Äripäeva kui ka meie kodulehe statistikat vaadates päris edukas. Seega kaalume tõsiselt reklaamide mahu tõstmist online'is.
Välireklaame oleme ostnud ainult ehitusmesside eel, aga järgmisel aastal me seda ei tee. Jäävad tavapärased välireklaamid ehk reklaam meie ehitusplatsidel ja transpordivahenditel.
Meil ei ole mingeid plaane selleks aastaks. Tööd on olnud piisavalt ja reklaaminud oleme ennast pisteliselt. Arvan, et jätkame samamoodi. Tavaliselt teeme reklaami trükimeedias.
Sel aastal meie ettevõte reklaamieelarvet vähendanud ei ole, ega ole seda ka mingil muul moel vähendanud.
AIT-Nord OÜ reklaamieelarve aastaks 2009 on 400 000 krooni, mis on siiski arvestatav summa, kui vaadata Eesti keskmise suurusega ettevõtteid.
Reklaami jaotuvuse erinevate kanalite vahel kavandab meie reklaamiagentuur ning suunitluse määrab otstarbekus.
Krimelte on arenev ja kasvav ettevõte ja turunduseelarvet sellel ega tuleval aastal ei ole plaanis vähendada.
Panustame jätkuvalt reklaamile müügikohtades ja jätkame plaanitud turundustegevust.
Kuna Krimelte on tootja, siis on meie reklaamikanalid erinevad otseselt lõpptarbijale suunatud firmadest. Meie toodetavatele toodetele teevad reklaami edasimüüjad, keda Krimelte ka toetab.
Autor: ÄP