Ettevõtted seati pingeritta kuue näitaja põhjal. Arvutamise aluseks võtsime 2009. aasta müügitulu, müügitulu kasvu võrreldes 2008. aastaga, 2009. aasta kasumi enne makse, kasumi kasvu võrreldes 2008. aastaga, rentaabluse aastal 2009 ja varade tootlikkuse aastal 2009.
Iga näitaja põhjal reastati ettevõtted edetabelitesse, iga koht järjestuses andis kohale vastava arvu punkte. Kuue tabeli punktid liideti.
Käes on suur suvi ning põhiline puhkuste aeg. Ekslikult arvatakse, et soe suveaeg kipub paljudele eestlastele koos alkoholiga mööduma. Aastast aastasse on kasvanud aga just alkoholivabade toodete populaarsus ning seda mitte üksnes suvel, vaid üleüldiselt – kasvanud on nii alkoholivabade toodete hulk kui ka tarbijate nõudlus.