Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Twitter võtnud Facebooki reklaamirahad sihikule
Twitteri kaasasutaja sõnul soovib maailma suuruselt kolmas sotsiaalvõrgustiku platvorm ühendada vähemalt 1 miljard kasutajat, mis aitaks ettevõttel võistelda Facebookiga reklaamirahade ligimeelitamisel.
"Twitter saavutab miljard kasutajat," ütles firma kaasasutaja ning endine tegevjuht Evan Williams Bloombergile. Mingit kindlat tähtaega ta samas ei andnud.
Läinud kuul teatas Twitter, et avab end suuremal hulgal reklaamijatele pärast edukat testperioodi selliste brändidega nagu Starbucks, ESPN ning Coca-Cola. Sotsiaalvõrgustikud nagu Twitter ja Facebook on võtnud üha suuremal hulgal sihikule reklaamirahade sissetoomise, tuues argumendiks kümnetesse miljonitesse paisuva kasutajaskonna.
"Twitter on alustanud erinevate rahateenimisvõimaluste avastamist," ütles CLSA internetiuuringu juht Elinor Leung. "Sama lugu on YouTube'iga. Neil on palju külastajaid, kuid raha teenimine pole nii lihtne, sest nad ei tea, kes neid külastab."