Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Reinaas: valimisreklaamid vajaks hoiatussilti
Reklaamispetsialist Marek Reinaasi sõnul on valimisplakatid ja -reklaamid tarbijale üldjuhul nii eksitavad, et vajaks hoiatavat teksti.
Aspiriini reklaamis peab olema hoiatus, et tegu on ravimiga, kas siis ei oleks mõistlik valimisreklaamidele, mis eksitavad kümme korda rohkem, panna hoiatus, küsis Reinaas eilses ETV saates "Foorum".
Reinaasi sõnul võiks valimisplakatitel olla näiteks tekst: enne tarvitamist loe läbi siiski valimisplatvorm, kui siis ka hakkama ei saa, konsulteeri targema inimesega.
Reklaamiekspert märkis, et riigikogu valimiste reklaamid ja loosungid on justkui pööningult välja toodud ja tolmust puhtaks pühitud.
"Peamine tähelepanek ongi see, et ei ole midagi uut, eks seda ole näha, kui hästi nad toimivad," kommenteeris ta.
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.