Reklaamispetsialist Marek Reinaasi sõnul on valimisplakatid ja -reklaamid tarbijale üldjuhul nii eksitavad, et vajaks hoiatavat teksti.
Aspiriini reklaamis peab olema hoiatus, et tegu on ravimiga, kas siis ei oleks mõistlik valimisreklaamidele, mis eksitavad kümme korda rohkem, panna hoiatus, küsis Reinaas eilses ETV saates "Foorum".
Reinaasi sõnul võiks valimisplakatitel olla näiteks tekst: enne tarvitamist loe läbi siiski valimisplatvorm, kui siis ka hakkama ei saa, konsulteeri targema inimesega.
Reklaamiekspert märkis, et riigikogu valimiste reklaamid ja loosungid on justkui pööningult välja toodud ja tolmust puhtaks pühitud.
Artikkel jätkub pärast reklaami
"Peamine tähelepanek ongi see, et ei ole midagi uut, eks seda ole näha, kui hästi nad toimivad," kommenteeris ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!