Selgitasin Euroopa partnerile seda logistikaklastri asja. No mitte ei saadud asjast aru. Küsiti vastu, et kas kartell pole seadustega keelatud. Klaster on oma olemuselt pikaajaline, sihikindel ja süsteemne koostöövorm eri partnerite vahel, kellel on ühised eesmärgid ja kes jagavad laiemalt sarnast majandushuvi ning viivad tegevusi koos ellu. Eesti Logistikaklastri ühised tegevused on suunatud klastrisse kuuluvate ettevõtete ja Eesti logistilise asukoha konkurentsivõime tõstmisele.
Torkab silma, et klaster käib aina väliskomandeeringutes, kas mõni huviline tuleb ka millalgi Eestit külastama? Kes siinsete ettevõtete vastu huvi tunnevad ja millal nad siia visiidile tulevad? Kutsed Eesti külastamiseks oleme klastri tegevuse jooksul esitanud Hiina, Vietnami, Kasahstani ja Hollandi ettevõtetele ja kaubaliikumist organiseerivate ettevõtete liitudele. Enamik on kutsele vastanud positiivselt ja plaanib tulla 2011. aastal või 2012. aasta esimeses pooles. See on väga hea, et väliskomandeeringud on silma jäänud. See näitab, et tegeleme aktiivselt Eesti logistilise asukoha tutvustamisega olulistel turgudel ja oleme jäänud oma aktiivsusega silma mitte ainult eestimaalastele, vaid ka oma välismaa klientidele.
Kellega olete koostöölepped juba sõlminud, mis saab nendest edasi? 2010. aastal tegime eeltööd, et koostöölepped üldse võimalikuks osutuksid.
Autor: Urmas Kõiv
Seotud lood
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.
Enimloetud
3
Tesla ostuga võiks oodata
6
“A kust leiad sina ööga 100 000 eurot?”
Viimased uudised
Puudujääv elekter tuleb turult osta
Hetkel kuum
Tesla ostuga võiks oodata
“A kust leiad sina ööga 100 000 eurot?”
Tagasi Äripäeva esilehele