• OMX Baltic−0,09%294,03
  • OMX Riga−0,03%916,06
  • OMX Tallinn−0,64%1 965,59
  • OMX Vilnius−0,05%1 233,25
  • S&P 5000,00%6 615,28
  • DOW 300,00%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,29%9 250,17
  • Nikkei 2250,3%44 902,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,67
  • OMX Baltic−0,09%294,03
  • OMX Riga−0,03%916,06
  • OMX Tallinn−0,64%1 965,59
  • OMX Vilnius−0,05%1 233,25
  • S&P 5000,00%6 615,28
  • DOW 300,00%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,29%9 250,17
  • Nikkei 2250,3%44 902,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,67
  • 19.01.11, 12:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Info-Auto: reklaam paberis töötab hästi

Traditsiooniline meedia on vägagi elujõuline ja oleme taas pöördunud rohkem nn ajalehe-usku, rääkis Best Marketingile antud intervjuus Volvo ja Fordi sõidukite esinduse Info-Auto turundusdirektor Tiit Lillipuu.
"Traditsiooniline meedia, mis moodustab suurema osa meie turundusmiksist, on täiesti elujõuline ja töötab väga hästi! Taktikaline turundus on meil alati paberajalehe-põhine olnud. Varem panustasime enam ka ajakirjadesse, aga kuna nüüdseks katavad autoajakirjadest meie põhisihtrühmi vaid “Tehnikamaailm” ja ”Autoleht”, oleme taas rohkem ajalehe-usku," ütles Lillipuu. Lisaks selgitas ta, miks Info-Auto on rajanud omale in-house reklaami- ja meediaagentuuri nimega Heelium: "Tegime kuluüksusest tuluüksuse."
Loe intervjuud pikemalt Best Marketingist.
Autor: Silja Oja, Best Marketing Eesti juht

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele