Info-Auto: reklaam paberis töötab hästi

19. jaanuar 2011, 13:15

Traditsiooniline meedia on vägagi elujõuline ja oleme taas pöördunud rohkem nn ajalehe-usku, rääkis Best Marketingile antud intervjuus Volvo ja Fordi sõidukite esinduse Info-Auto turundusdirektor Tiit Lillipuu.

"Traditsiooniline meedia, mis moodustab suurema osa meie turundusmiksist, on täiesti elujõuline ja töötab väga hästi! Taktikaline turundus on meil alati paberajalehe-põhine olnud. Varem panustasime enam ka ajakirjadesse, aga kuna nüüdseks katavad autoajakirjadest meie põhisihtrühmi vaid “Tehnikamaailm” ja ”Autoleht”, oleme taas rohkem ajalehe-usku," ütles Lillipuu.
 
Lisaks selgitas ta, miks Info-Auto on rajanud omale in-house reklaami- ja meediaagentuuri nimega Heelium: "Tegime kuluüksusest tuluüksuse."

Loe intervjuud pikemalt Best Marketingist.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

    Vaata kogu kava
    Äripäev https://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
    19. January 2011, 13:16
    Otsi:

    Ava täpsem otsing