Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
EL-s uus kohustuslik ökologo
Uus euroliidu ökologo, roheline „euro leht“ on alates 1. juulist kohustuslik kõigile pakitud ökotoodetele, mis on toodetud ühes 27 liikmesriigist.
Roheline logo, mis kujutab lehte moodustavat 12 eurotähte, on kohustuslik Euroopa Liidu toodete ja soovituslik importtoodete puhul. Lubatud on jätkuvalt ka juba olemasolevad riiklikud mahetoitu tähistavad logod, kuid nende kõrval peab olema ka uus.
Euroopa uue ökologo autoriks on Saksa tudeng Dusan Milenkovic, kes sai logo disainimise eest auhinnaks 6000 eurot.
Logo valis välja 130 000 inimest veebihääletusel. Milenkovici poolt hääletas 63%. Konkursi korraldajaks oli Euroopa Komisjon.
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.