Kristo Kiviorg • 15. november 2011
Jaga lugu:

2. koht: Bellus on optimistlik

"Meil pole masu ekspordi osas kunagi olnud. Kui tuli 2007.-2008. aasta langusperiood, saime juurde uusi kliente. Tööd on kogu aeg olnud. Kliendid on meid usaldanud ja seni pole koostöö seisma jäänud," kommenteerib Aun.

Belluse peamised sihtturud on Soome, Rootsi, Norra, kus seni kestvuskaupade tarbimise langust täheldada ei ole.

"Optimism on alati kasulikum kui pessimism, järgmise aasta kukkumisse me küll ei usu. Sel aastal oleme töötajaid juurde võtnud, kuid on ka lahkujaid olnud. Töötajate üldarv on jäänud samaks. Käibes ootame eelmise aastaga võrreldes ligi 10protsendist kasvu. Mis järgmisel aastal küll juhtuda võib, on see, et kasvutempo võib aeglustuda."

Tänavu laiendas firma oma valmistoodanguladu 5000 ruutmeetri võrra. Kokku on ettevõttel tootmispinda 20 000 ruutmeetrit. Bellusel on Eestis kokku neli üksust - Haljalas, Kosel, Räpinas ning Narvas.

Jaga lugu:
Hetkel kuum