Ameerika kiirtoidukett McDonald’s pikendab enda sponsorlust olümpiamängudel veel 8 aasta võrra kuni 2020-ni, kirjutab CNN.
McDonald’s on üks 11-st tippsponsorist, kes annavad iga kahe aasta järel talviste ning suviste olümpiamängude jaoks 100 miljonit dollarit.
„On rõõm kuulda, et McDonald’s, kes on meie sponsor olnud nüüd juba rohkem kui 35 aastat, jätkab enda pühendumust, aidates jätkata olümpiamängude rahastamist,” ütles Rahvusvahelise Olümpiakomitee Jacques Rogge.
Sponsorluse jätkamine aitab McDonald’sil reklaamida enda brändi kiiresti kasvavates majandustes. 2014. aasta Taliolümpiamängud korraldatakse Venemaal Sotšis ning 2016. aasta Suveolümpiamängud Brasiilias Rio de Janeiros. 2018. aasta Taliolümpiamängud peetakse Lõuna-Koreas Pyeongchangis.
Rahvusvaheline Olümpiakomitee ei plaani sponsorlepinguid üle 2020. aasta teha, kuna kavatseb sponsorlusprogramme reformida.
McDonald’s on olümpiamängude ametlik sponsor olnud alates 1976. aastast. Kuid 1968. aasta Taliolümpiamängudel saatis kiirtoidukett Ameerika sportlastele Prantsusmaale hamburgereid.
2012. aasta Suveolümpiamängud peetakse Londonis.
Seotud lood
Kõnekeskuse ja klienditoe teenus läbi välise partneri kogub viimastel aastatel populaarsust – see on hea võimalus kokku hoida tööjõukuludelt. Kui teised sarnase teenuse pakkujad vastavad vaid klientide kõnedele, teeb Foruse eriliseks operatiivsus reageerida kiirelt kohapeale patrullekipaaži ja tehnikutega.
Viimased uudised
Sõidame superrikastele mõeldud särtsuautoga Eesti teedel
“Kas nad äkki murravad mingeid salajasi lubadusi?"
Hetkel kuum
“Kas nad äkki murravad mingeid salajasi lubadusi?"
Turul on laokil kolmandik triljonist
Tagasi Äripäeva esilehele