Indrek Kald • 22. aprill 2012 kell 13:11

Kuidas ja millal kasutada seksi müügi tõstmiseks?

Viiendik kõikidest reklaamidest kasutab seksi, sellega müüakse kõike šampoonist mootorsaeni. Miks see nii on ja kas seks tõesti suurendab müüki, analüüsis Best Marketingis internetiettevõtja ja koolitaja Peep Laja.

61% ameeriklastest ütlevad, et seksuaalse alatooniga kujundite kasutamine reklaamis vähendab tõenäosust, et nad toodet ostaks, viitas ta uuringutele. Samas väidavad teadlased, et on avastanud, miks seks ikkagi müüb.

Nimelt aktiveerib atraktiivse naise või mehe nägemine reklaamis meie ajus seda osa, mis paneb meid käituma impulsiivselt, minetades ratsionaalsuse. Pikemalt loe Best Marketingist.

Hetkel kuum