• OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 225−0,45%45 099,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,13
  • OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 225−0,45%45 099,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,13
  • 22.04.12, 16:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas ja millal kasutada seksi müügi tõstmiseks?

Viiendik kõikidest reklaamidest kasutab seksi, sellega müüakse kõike šampoonist mootorsaeni. Miks see nii on ja kas seks tõesti suurendab müüki, analüüsis Best Marketingis internetiettevõtja ja koolitaja Peep Laja.
61% ameeriklastest ütlevad, et seksuaalse alatooniga kujundite kasutamine reklaamis vähendab tõenäosust, et nad toodet ostaks, viitas ta uuringutele. Samas väidavad teadlased, et on avastanud, miks seks ikkagi müüb.
Nimelt aktiveerib atraktiivse naise või mehe nägemine reklaamis meie ajus seda osa, mis paneb meid käituma impulsiivselt, minetades ratsionaalsuse. Pikemalt loe Best Marketingist.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele