Viiendik kõikidest reklaamidest kasutab seksi, sellega müüakse kõike šampoonist mootorsaeni. Miks see nii on ja kas seks tõesti suurendab müüki, analüüsis Best Marketingis internetiettevõtja ja koolitaja Peep Laja.
61% ameeriklastest ütlevad, et seksuaalse alatooniga kujundite kasutamine reklaamis vähendab tõenäosust, et nad toodet ostaks, viitas ta uuringutele. Samas väidavad teadlased, et on avastanud, miks seks ikkagi müüb.
Nimelt aktiveerib atraktiivse naise või mehe nägemine reklaamis meie ajus seda osa, mis paneb meid käituma impulsiivselt, minetades ratsionaalsuse. Pikemalt loe
Best Marketingist.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!