Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Hiinlastel Louis Vuittoni tüdimus?
Luksuskaupade tootjad on siiamaani lootnud Hiina peale, kui arenevale turule, kuid viimased sealsed trendid näitavad, et hiinlaste maitse on muutumas luksuskaupade ettevõtetele kahjulikus suunas.
Aina enam Louis Vuittoni, Gucci rahakotte ja Omega käekellasid voolab Hiina, kuid paistab, et kohalikud vahetavad kättesaadavaid ja tuntuid logosid hoopis erilisemate alternatiivide vastu.
“Samal ajal, kui luksustööstus saab küpsemaks, on hiinlased muutunud palju rohkem iseteadlikumaks nende toodete suhtes, mida nad ostavad,” ütles Fflur Roberts, luksustoodete uuringu juht Euromonitoris. Ta lisas, et enam pole asi ainult “bling” aspektis.
Muutus vähem silmatorkavamate ja tihtipeale kallimate toodete kasuks toimus Euroopas ja USAs 2008. aastal, peale Lehman Brothers Holdings Inc.’i kokkukukkumist. See muutus võib jätta jälje Vuittoni ja Gucci kasvule, mis viimati müüsid rohkem kui poole luksuslikest käekottidest Hiinas.
Autor: Teele Liblik
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.