• OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,07%6 200,8
  • DOW 301%44 535,44
  • Nasdaq −0,77%20 212,24
  • FTSE 1000,28%8 785,33
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,5
  • OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,07%6 200,8
  • DOW 301%44 535,44
  • Nasdaq −0,77%20 212,24
  • FTSE 1000,28%8 785,33
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,5
  • 25.09.12, 20:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hiinlastel Louis Vuittoni tüdimus?

Luksuskaupade tootjad on siiamaani lootnud Hiina peale, kui arenevale turule, kuid viimased sealsed trendid näitavad, et hiinlaste maitse on muutumas luksuskaupade ettevõtetele kahjulikus suunas.
Aina enam Louis Vuittoni, Gucci rahakotte ja Omega käekellasid voolab Hiina, kuid paistab, et kohalikud vahetavad kättesaadavaid ja tuntuid logosid hoopis erilisemate alternatiivide vastu.
“Samal ajal, kui luksustööstus saab küpsemaks, on hiinlased muutunud palju rohkem iseteadlikumaks nende toodete suhtes, mida nad ostavad,” ütles Fflur Roberts, luksustoodete uuringu juht Euromonitoris. Ta lisas, et enam pole asi ainult “bling” aspektis.
Muutus vähem silmatorkavamate ja tihtipeale kallimate toodete kasuks toimus Euroopas ja USAs 2008. aastal, peale Lehman Brothers Holdings Inc.’i kokkukukkumist. See muutus võib jätta jälje Vuittoni ja Gucci kasvule, mis viimati müüsid rohkem kui poole luksuslikest käekottidest Hiinas.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Autor: Teele Liblik

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 15 p 10 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele