Tallinna Kaubamaja teatas börsile, et III kvartalis kasvas kontserni käive aastaga 4,7 protsenti võrreldes üheksa kuu 7,6protsendise kasvuga, teatas ettevõte börsile.
Kolmanda kvartali käive oli ettevõttel 115,5 miljonit eurot. Supermarketite käive kasvas 3,5%, 81,8 mln eurole. Kaubamajade käive kasvas 6,8%, 20,2 mln eurole. Kinnisvarade käive kasvas 4%, 2,1 mln eurole. Autokaubanduse tulu kasvas 70,5%, üheksale miljonile eurole. Jalatsikaubanduse käive vähenes 0,1%, 3,8 mln eurole.
"Kaubamaja kontserni jaoks on aasta olnud tulemuslik kõigis ärisegmentides – oleme laienenud, kasvanud, renoveerinud ja toonud turule uue kontseptsiooni," ütles ettevõtte juhatuse esimees Raul Puusepp pressiteate vahendusel. "Tarbijate ebakindlus ja mõningane heitlikuski on asendunud kaalutletud ostuotsustega. Inimesed ei looda sissetulekute hüppelisele ja kiirele kasvule, kuid on tuleviku suhtes kindlamad ning vajalikke oste kaugesse tulevikku edasi ei lükka," lisas ta.
Kõik see on avaldanud Puusepa sõnul Kaubamaja kontserni müügitulemustele positiivset mõju ning võimaldanud ette võtta uusi laienemisi, näiteks osta Opelit ja Cadillaci müüva Viking Motors ASi. "Partnerkaardi uuendus kasvatas püsiklientide arvu ning näitas klientide põhjendatud ootust motiveerivatele lojaalsusprogrammidele," märkis ta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Puusepa sõnul võiks eraldi välja tuua kaubamajade ärisegmendi 9,1%se kasvu. "Kui aasta alguses toimusid laiaulatuslikud renoveerimistööd kaubamajas, kus Tallinnas said täiesti uue näo nii naiste- kui ka lastemaailm, siis viimasel kolmel kuul renoveerisime Tartus – augustis avasime endise spordimaailma pinnal naiste kingamaailma ning septembris laienes ilu- ja naistemaailm," selgitas ta.
Ostlemise ja ostmise puhul pole tema sõnul tähtis üksnes kaup, mida pakutakse, vaid ka keskkond, kus seda pakutakse ning kuidas pakutakse. "Renoveerimistööde positiivset mõju müügitulemustele näeme täies ulatuses järgmisel aastal," kinnitas Puusepp.
Selveri selle aasta märksõnadeks on tema sõnul esimene gurmeetoodete kauplus Tallinnas ning uute kaupluste avamine. "Mais avasime uue kaupluse Sakus ning sellel aastal avame veel kolm uut kauplust: Raplas, Tartus Vahi kvartalis ning Koduselveri Tallinnas Pääskülas," nimetas ta.
Selveri ketti kuulub septembri lõpu seisuga 36 kauplust. 2013 jätkatakse aktiivse laienemisega ning plaanitakse avada vähemalt kolm uut kauplust.
Kaubamaja kontserni autokaubandusele on Puusepa ütlusel hoo sisse andnud Kia edu kõigis kolmes Balti riigis. "Eestis oli kasv rohkem kui 120%, Lätis 90% ja Leedus 53%, olles sellega enim kasvanud automark Baltimaades. Käibekasvu taga on Kia uute mudelite Cee'di, Rio ja Optima ning linnamaasturi Kia Sportage edu. Aasta lõpus tuleb müügile ka uus Sorento," märkis ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!