Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Väinamere Liinid lõpetab sundkäiguna lisareisid

    Väinamere Liinide teatel on ettevõte sunnitud reedest lõpetama Kuivastu-Virtsu liinil lisareiside tegemise.

    Lisareise on firma teinud alates talvegraafiku jõustumisest augustis seni iga nädal 88. Edaspidi toimub liiklus liinil ainult riigi tellitud talvegraafiku alusel, mistõttu palutakse reisijail arvestada ooteaegadega sadamas.
    Väinamere Liinide juhataja Urmas Treiel märkis, et majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi tellitud hõredast graafikust ei piisa Kuivastu-Virtsu liinile kaugeltki, ent operaatoril ei jätku oma kuludega lisareiside jätkamiseks enam ressurssi.
    "Hõre talvegraafik, mis ei vasta liini vajadustele, tuli tänavu peale juba augustis. Sellest ajast oleme püüdnud ükskõik mis hinnaga hoida teenuse kvaliteeti üleval ning teinud selle jaoks oma kuludega igal nädalal 88 lisareisi. Praegu oleme jõudnud sinnani, et tuleb alistudes käed tõsta ning tunnistada, et meil ei suuda riigi toeta lisareiside tegemist jätkata. Reisi kulud on suuremad kui piletitulu ning lihtsalt ei jaksa kommertsalustel lisareise lõputult teha," nentis Treiel.
    Kui seni tegi Väinamere Liinid oma kuludega 88 lisareisi nädalas, siis alates 15. oktoobrist plaanis operaator teenuse kvaliteedi säilitamiseks tippaegadel teenindada reedeti seitse ja pühapäeviti üheksa kommertsreisi. "Paraku on nüüdseks selge, et meie jõud ei käi ka sellest mahust üle. Vabandame väga reisijate ees, kes on endale nendele lisareisidele e-piletid ostnud. Oleme nende kõigiga ühendust võtnud ning aidanud piletid uuele ajale ümber broneerida," lausus Treiel.
    Nõnda läheb Kuivastu-Virtsu laevaliin lõplikult üle ministeeriumi sätestatud talvegraafikule, kus väljumised kummastki sadamast toimuvad intervalliga 1h 10 min. Hõre graafik toob paraku kaasa järjekorrad sadamates. Eelmisel sügisel samasuguse graafiku aegu olid sadamates kolmetunnised järjekorrad.
    Möödunud nädalavahetus, mil Väinamere Liinid veel tegi kommertsreise, näitas, et ilma lisareisideta olnuksid ooteajad olnud pea kogu päeva vältel, tippaegadel isegi 4-5tunnised. Samas toimus üritustest vaid väiksema osalejate arvuga kolme päeva jooks, järgmisel nädalavahetusel on aga Saaremaal oodata Eesti rallihooaja lõpetamist koos kahe ralliüritusega, lisaks on koolivaheaeg.
    "Hõredast graafikust on väga kahju, sest meie laevastiku ja tehniliste võimaluste juures oleme võimelised teenindama liini aastaringselt kiirelt ja ooteaegadeta. Graafiku tihedus ei saa sõltuda laeva mahutavusest, vaid peab olema piisavalt tihe, et tagada püsiühendus. Kui laevastik võimaldab ooteaegadeta teenindada, ei tohiks inimesi sadamasse ootama panna. Oleme ministeeriumile edastanud põhjaliku selgituse lisareiside vajalikkuse kohta ning veelkordse palve kooskõlastada lisareiside tegemise. Loodame, et riigi tellimus talvegraafikute osas liigub samuti suunas, mis lubab tagada saartega kvaliteetse ühenduse," rääkis Treiel.
    Kuivastu-Virtsu liinil reisib aastas ligi 1,3 miljonit inimest ja üle poole miljoni sõiduki.
  • Hetkel kuum
Seotud lood

TalTechi professor: miks Eesti lennundus tähendab raha tuulde loopimist
On keeruline näha põhjust, miks Eesti lennundussektorit veel toetada. Kogemused on lihtsalt valmistanud liiga palju pettumust, kirjutab TalTechi makroökonoomika professor Karsten Staehr.
On keeruline näha põhjust, miks Eesti lennundussektorit veel toetada. Kogemused on lihtsalt valmistanud liiga palju pettumust, kirjutab TalTechi makroökonoomika professor Karsten Staehr.
Tesla halbadele tulemusele vaatamata lõpetasid USA indeksid tugevalt rohelises
Wall Street lõpetas teisipäevase kauplemispäeva üle ootuste tugevalt: S&P 500 tõusis +1,20%, Dow 30 kerkis +0,69% ning Nasdaq edenes +1,59%. USA turge vedasid tehnoloogiasektori aktsiad, millele keskendunud investorid valmistuvad „maagilise tehnoloogiaseitsmiku” tulemusteks ning ei lasknud end kohutada Teslast, kellelt oligi oodata halbu kvartalinumbried.
Wall Street lõpetas teisipäevase kauplemispäeva üle ootuste tugevalt: S&P 500 tõusis +1,20%, Dow 30 kerkis +0,69% ning Nasdaq edenes +1,59%. USA turge vedasid tehnoloogiasektori aktsiad, millele keskendunud investorid valmistuvad „maagilise tehnoloogiaseitsmiku” tulemusteks ning ei lasknud end kohutada Teslast, kellelt oligi oodata halbu kvartalinumbried.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Tööle marsivad kartmatud noored: me teame, et väärime kõrget palka Vana tööstus peletab, kaitsetööstus meelitab
„Sõprade ees oleks see veits flex ka, et saan neli kilo,“ ütleb inseneritudeng Kristjan Taimla. Palgast rääkimine ei ole noorte jaoks tabu, Z-põlvkond arutab seda teemat lõdvalt.
„Sõprade ees oleks see veits flex ka, et saan neli kilo,“ ütleb inseneritudeng Kristjan Taimla. Palgast rääkimine ei ole noorte jaoks tabu, Z-põlvkond arutab seda teemat lõdvalt.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
General Motorsi esimene kvartal ületas kõiki prognoose
Autotootja General Motors avalikustas täna tugevad esimese kvartali tulemused, mis ületasid analüütikute prognoose. Lisaks ootavad nad aasta lõpuks suurt kasvu elektriautoturul.
Autotootja General Motors avalikustas täna tugevad esimese kvartali tulemused, mis ületasid analüütikute prognoose. Lisaks ootavad nad aasta lõpuks suurt kasvu elektriautoturul.
Narva tööstusinkubaator hakkab ettevõtteid Ida-Virumaale meelitama
Majandus- ja infotehnoloogiaminister Tiit Riisalo allkirjastas käskkirja, millega suunatakse EL Õiglase Ülemineku Fondist pea 8,5 miljonit eurot tööstusinkubaatori rajamiseks Narva.
Majandus- ja infotehnoloogiaminister Tiit Riisalo allkirjastas käskkirja, millega suunatakse EL Õiglase Ülemineku Fondist pea 8,5 miljonit eurot tööstusinkubaatori rajamiseks Narva.
Maailmatasemel rallistaarile sauna müünud ettevõte haarab üha enam uusi välisturge
Tartumaal tegutsevad saunatootjad näevad, et saun pole sugugi ainult põhjamaa inimese jaoks, vaid pakub huvi ka palju kaugemates maades, nii õnnestus neil saun müüa isegi maailmakuulsale rallisõitjale Thierry Neuville’ile.
Tartumaal tegutsevad saunatootjad näevad, et saun pole sugugi ainult põhjamaa inimese jaoks, vaid pakub huvi ka palju kaugemates maades, nii õnnestus neil saun müüa isegi maailmakuulsale rallisõitjale Thierry Neuville’ile.