Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Estonian Airi prohmakas
Estonian Airi teade poolte töötajate koondamisest väärib avatuse eest kiitust, ent on siiski halva suhtekorralduse näide.
Ajakirjandusele serveeriti võimas sõnum – riigifirma loobub 150 töötajast. Ent mil moel ja millal see lennuplaani ehk lennufirma kliente mõjutama hakkab, see klientidele oluline ning lennufirma usalduse seisukohalt kriitiline info jäi tulemata.
Tulnuks selgitada, mis selle valusa tegevuse tagajärjel muutub, mis saab edasi, et pileteid ostnuil poleks põhjust muretseda. Neid küsimusi saadab teadmine, et riik ei välista lennufirma pankrotti. Samuti võinuks leppida kokku kõneisikud, kes kommentaare jagavad.
Selle asemel aga läkitati toimetustele justkui kuulujutt, millele ajakirjanikud üksteise võidu lennufirmade esindajailt püüdsid kinnitust leida. Juhid aga olid kas kättesaamatud või kidakeelsed ning suunasid aina kommenteerimist üksteisele edasi. Lennufirma juhi asemel tabasime eile vaid pressiesindaja.
Tekkis asjatu paanika, mida saanuks hõlpsalt ära hoida, näiteks teatades koondamisest ning siis kohe pressikonverentsi kokku kutsudes, kus oleks ajakirjanikele ühesugune info antud ning avatult kommentaare jagatud.