Erakondade rahastamise järelevalve komisjon arutas täna võimalusi tellida oktoobris kohalikeks valimisteks meediamonitooring, mis aitaks valimiste järel analüüsida aruannete vastavust erakonnaseadusele.
Reklaamivaldkonnast parema taustateadmise saamiseks otsustas komisjon pöörduda nelja parlamendierakonna poole, küsides informatsiooni 2011. aasta valimiskampaania televisiooni reklaamimahtude ja kulutatud summade kohta.
Eraldi otsustas komisjon küsida Sotsiaaldemokraatlikult Erakonnalt selgitust seoses asjaoluga, et erakond on ajakirjanduses ise nentinud, et tal õnnestus TV-reklaami puhul saavutada hulga ja tehtud kulutuste parem suhe võrreldes teiste erakondadega.
Lisainfo on komisjonile oluline, mõistmaks reklaamituru iseärasusi ja nende iseärasuste kasutamise võimalusi ning tugevdab komisjoni võimekust tajuda valimiskulude aruannetes võimalikke anomaaliaid ja nende põhjusi, kirjutas komisjon oma pressiteates.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!