• OMX Baltic0,31%293,71
  • OMX Riga0,25%913,12
  • OMX Tallinn0,01%1 962,58
  • OMX Vilnius0,38%1 232,38
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,03%9 230,96
  • Nikkei 225−0,57%45 045,81
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,33
  • OMX Baltic0,31%293,71
  • OMX Riga0,25%913,12
  • OMX Tallinn0,01%1 962,58
  • OMX Vilnius0,38%1 232,38
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,03%9 230,96
  • Nikkei 225−0,57%45 045,81
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,33
  • 17.07.13, 15:39
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Valmiseelset poliitreklaami hakkab jälgima komisjon

Erakondade rahastamise järelevalve komisjon arutas täna võimalusi tellida oktoobris kohalikeks valimisteks meediamonitooring, mis aitaks valimiste järel analüüsida aruannete vastavust erakonnaseadusele.
Reklaamivaldkonnast parema taustateadmise saamiseks otsustas komisjon pöörduda nelja parlamendierakonna poole, küsides informatsiooni 2011. aasta valimiskampaania televisiooni reklaamimahtude ja kulutatud summade kohta.
Eraldi otsustas komisjon küsida Sotsiaaldemokraatlikult Erakonnalt selgitust seoses asjaoluga, et erakond on ajakirjanduses ise nentinud, et tal õnnestus TV-reklaami puhul saavutada hulga ja tehtud kulutuste parem suhe võrreldes teiste erakondadega.
Lisainfo on komisjonile oluline, mõistmaks reklaamituru iseärasusi ja nende iseärasuste kasutamise võimalusi ning tugevdab komisjoni võimekust tajuda valimiskulude aruannetes võimalikke anomaaliaid ja nende põhjusi, kirjutas komisjon oma pressiteates.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele