• OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 225−0,58%45 039,17
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,86
  • OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 225−0,58%45 039,17
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,86
  • 15.02.13, 11:31
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uhkeid tee-ehitusi jääb tulevikus vähemaks

Maanteeamet plaanib tulevikus põhiliselt keskenduda olemasolevate teede hooldamisele, kuid suuri ehitusprojekte jääb vähemaks, kirjutab ERRi uudisteportaal.
"Me peame hakkama tegema valikuid, sest me ilmselt ei saa endale tulevikus lubada selliseid uhkeid rekonstrueeritavaid projekte, nagu tänaseni oleme teinud," ütles maanteeameti juht Aivo Adamson tänasel pressikonverentsil. "Me peame hakkama rahastama pigem teede säilitamist läbi lihtsamate projektide, pikendades nende eluiga."
Teede remontimisele kuluvaid summasid kasvatab see, et eestlased eelistavad kasutada naastrehve ja panna teedele soola, kuid Adamsoni sõnul on naastrehvide kasutamine vähemalt maanteedel vajalik, sest riik ei suuda hoida teid jäävabana.
Sel aastal paigutatakse riigimaanteedesse kokku 264,4 miljonit eurot, eelmisel aastal oli see summa 285,8 miljonit eurot.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele