• OMX Baltic0,14%262,76
  • OMX Riga0,13%878,64
  • OMX Tallinn0,32%1 700,58
  • OMX Vilnius0,3%997,91
  • S&P 5000,75%5 595,76
  • DOW 300,58%41 096,77
  • Nasdaq 1%17 569,68
  • FTSE 1000,57%8 240,97
  • Nikkei 225−0,47%36 661,92
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%98,84
  • OMX Baltic0,14%262,76
  • OMX Riga0,13%878,64
  • OMX Tallinn0,32%1 700,58
  • OMX Vilnius0,3%997,91
  • S&P 5000,75%5 595,76
  • DOW 300,58%41 096,77
  • Nasdaq 1%17 569,68
  • FTSE 1000,57%8 240,97
  • Nikkei 225−0,47%36 661,92
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%98,84
  • 19.02.13, 12:35
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Molycorp Silmet: mõni nimetab Ida-Virumaad Siberiks

Läinud reedel külastas Äripäeva Tööstuse klubi tuntud Sillamäe ettevõtet Molycorp Silmet, kes jagas oma kogemusi töötajate värbamisel, koolitamisel ja motiveerimisel.
Molycorp Silmeti juhatuse esimehe David O’Brocki kinnitusel on ettevõte uhke just oma töötajate lojaalsuse üle, kuna koguni 45 protsenti töötajatest on ettevõttele truuks jäänud enam kui kümneks aastaks. Kõige staažikamal töötajal täitub tänavu Silmetis aga 45 aastat, mis tähendab, et ta on ettevõttes mööda saatnud kogu oma tööealise elu. Molycorp Silmeti personalijuhi Kadri Rattasepa sõnul annab Silmet hetkel tööd ca 600 inimesele, kellest 61% on mehed ja 39% naised. Kuna tegu on spetsiifilises valdkonnas tegutseva ettevõttega, vajatakse näiteks firma põhiprotsesside juhtideks ja spetsialistideks inimesi, kellelt eeldatakse keemia või metallurgia alast kõrgharidust. Kuna enamus selliseid spetsialiste on oma hariduse saanud Venemaa kõrgkoolides, on selliste lõpetajate värbamine Venemaalt äärmiselt raske.
Loe lugu pikemalt tööstusuudiste teemaveebist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.09.24, 09:00
Kolme ettevõtte kogemus Foruse kõnekeskuse teenusega: kuidas koostööpartneri abiga kulusid kokku hoida?
Kõnekeskuse ja klienditoe teenus läbi välise partneri kogub viimastel aastatel populaarsust – see on hea võimalus kokku hoida tööjõukuludelt. Kui teised sarnase teenuse pakkujad vastavad vaid klientide kõnedele, teeb Foruse eriliseks operatiivsus reageerida kiirelt kohapeale patrullekipaaži ja tehnikutega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele