• OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,00%6 584,29
  • DOW 300,00%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 100−0,03%9 280,13
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,13
  • OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,00%6 584,29
  • DOW 300,00%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 100−0,03%9 280,13
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,13
  • 11.03.13, 17:44
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Vaata, mida näitavad kliendiuuringud

Klienditeeninduse aluseks on emotsioon. See võib olla oluliselt väärtuslikum kui ostetud kaup ise. Kliendina meeldib meile kõigile, kui meid märgatakse ja ollakse valmis igakülgselt abistama.
"Seda, et teenindajatele märtsis tavapärasest enam tähelepanu pööratakse, tunneb juba nädalaid enne „Hea Teeninduse Kuu“ algust. Märtis on teenindajad viisakad ja rõõmsamad. Miks ei võiks see kogu aeg nii  olla?", küsib Äripäeva müügiveebi Best Sales arvamusloos Credit24 klienditeeninduse juht Triin Reisser.
Vaata, mida näitavad kliendiuuringud!

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele