• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    SMS-lahendused ajavad publiku kihama

    SMS-küsitlused ja -gallupid võimaldavad konverentsidel ja firmaüritustel inimesi põnevamalt, paremini ja kiiremini kaasata, lisaks ärgitavad kaasa mõtlema ja rääkima neid, kes kõva häälega üle saali sõna võtta ei soovi.

    Mobi Solutions OÜ tehnilise toe Kristjan Lusika sõnul on üks levinumaid teenuseid hääletuste tellimise kõrval üritustel küsimuste küsimise teenus, kus publikul on võimalus need edastada sõnumiga esinejale. Selle teenuse vorm muudab ürituse mitmekülgsemaks ning kaasab aktiivselt ka kuulajaid diskussiooni.
    Firma soovitab seda teenust klientidel kasutada suuremate ürituste raames. “Meil on selleks vastav veebiliides, kuhu küsimused laekuvad. Nii on esinejal jooksvalt ülevaade küsimustest silme ees ja hõlpsam tagasisidet anda,” selgitas Lusikas.
    Kõige populaarsem on aga SMS-hääletuse võimalus. Seda sobib kasutada väga suure auditooriumiga üritusel nagu näiteks Eurovision, aga ka väiksemas ringkonnas, näiteks firma jõulupeol.
    “Korraldada on võimalik aasta töötaja vms valimisi, kus igal kandidaadil on oma number, millele saab toetus-SMSi saata. Selleks anname lühi­numbri või -numbrid, millele sõnumi saatmine on üldjuhul töötajale tasuta ja mille eest maksab firma,” rääkis Tele2 lisaväärtusteenuste juht Martti Kinkar.
    “Teenuse lõppedes annab operaator vastava statistika. Üldiselt tellitakse teenus samalt operaatorilt, kelle juures on ka firma ülejäänud numbrid, kuid sellist tehnilist piirangut pole,” sõna ta.
     
    Mis on mis
    SMS-hääletus
    Võimalused on laiad. Igale ette­võttele ja üritusele on võimalik koostöös teenusepakkujaga leida sobivad lahendused. Üldiselt sisaldab teenus võimalust kasutada spetsiaalset lühinumbrit, eraldi märksõna sõnumi saatmiseks, keskkonda, kus hääletuse/kampaania kulgu jälgida saab, tehnilist tuge ning ka vajadusel eraldi tehnilisi lahendusi hääletuse/kampaania läbiviimiseks.
    SMS-teavitus
    Lisaks on võimalik saata SMS-teavituse teenust kasutades klientidele kiirelt ja operatiivselt erinevaid teateid. Teenuse eeliseks on see, et SMS loetakse erinevalt muust veebireklaamist tavaliselt alati läbi. SMS-teavitust kasutatakse peamiselt püsi­klientidele eksklusiivsete allahindluste tegemiseks, lojaalsete klientide üritustest teavitamiseks, sünnipäevatervituse saatmiseks ning muuks personaalseks ja grupi­kommunikatsiooniks.
     
    Tasub teada
    Kasulik aega varuda
    Ettevalmistus. Üldiselt piisab lihtsama hääletuse plaanimisel kuuajalisest etteteatamise ning detailide jagamise ajast. Keerukamate ning suuremahulisemate ettevõtmiste puhul tuleks arvestada igaks juhuks paarikuulise ettevalmistusajaga, et kõik võimalikud nüansid saaksid kooskõlastatud ning tulemus ootuspärane.
    Hind. Sõltub teenuse olemusest, lisavõimaluste ja kliendi uute ideede elluviimisest ning sellest, kui palju tuleb teenuse pakkujal lisaarendustöid ette võtta. Lihtsamate teenuste puhul võib arvestada mõnesaja euroga, keerulisemate lahenduste korral võib hind tõusta kuni 1000 euroni.
     
    Kommentaar
    Aktiivne osalemine
    Marika Raiski, Elisa suhtekorraldusjuhtElisa on oma üle ettevõtte toimuvatel infopäevadel kasutanud erinevaid SMS-lahendusi. Kasutusel on olnud peamiselt SMS-hääletus, SMS-gallup ja küsimuste esitamine SMSi teel. Viimane lahendus on välja näinud nii, et küsimused jooksevad koos küsimuse ja küsija pildiga suurele ekraanile. Küsimuste esitamine SMSi kaudu lisab üritusele atraktiivsust ning annab ka neile inimestele, kes ei soovi kõva häälega üle saali küsimusi esitada, võimaluse oma küsimused ära küsida.
    Inimesed avatumad
    Marek Metslaid, MTÜ Pimedate Ööde Filmifestival, turundusjuhtPõhjuseid, miks peaks üks ettevõte kaaluma SMS-teenuste kasutamist, on kaks. Esimene faktor on mugavus. Inimestelt vajaliku sisendi saamine on muretu ja kogutud info kasutamine pikemas perspektiivsi lihtsam. Teine oluline osa, millele mõelda tasub, on puhtalt psühholoogiline. Kui näiteks kasutada SMS-teenust hääletamiseks või arvamuste kogumiseks, siis tihtilugu on inimene palju avatum ja ausam, kui esmakontakt toimub tema enda poolt, mitte ettevõte ei tungi tema isiklikku ruumi. Oleme kasutanud SMS-teenuseid publiku lemmikfilmide valimiseks.
     
    Loe lisaks
    Valik SMS-teenuseid pakkuvaid firmasid Eestis:
    Mobi Solutionswww.mobi.ee
    Robot Meediawww.robotmeedia.ee
    WWW Marketingwww.wsionline.ee
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Teerajajad: ettevõtted vastutagu keskkonna- ja sotsiaalse mõju eest
Alla 34aastased kõrgharidusega inimesed, kes on enim valmis kasutusele võtma uusi ideid, teenuseid ja tehnoloogiaid, ootavad ettevõtjatelt rohepöörde puhul rohkem tegusid, kirjutab Swedbanki jätkusuutlikkuse valdkonnajuht Maris Riim.
Alla 34aastased kõrgharidusega inimesed, kes on enim valmis kasutusele võtma uusi ideid, teenuseid ja tehnoloogiaid, ootavad ettevõtjatelt rohepöörde puhul rohkem tegusid, kirjutab Swedbanki jätkusuutlikkuse valdkonnajuht Maris Riim.
Arco Vara on üheksa kuuga hooga kasumit kasvatanud
Kolmas kvartal oli Arco Vara müügis tagasihoidlikum, kuid üheksa kuuga on teenitud kopsakas kasum, teatas ettevõte börsiteates.
Kolmas kvartal oli Arco Vara müügis tagasihoidlikum, kuid üheksa kuuga on teenitud kopsakas kasum, teatas ettevõte börsiteates.
Raadiohommikus: verivärsked tulemused börsilt ja tipptegijate äriplaanid
Neljapäevases Äripäeva raadio hommikuprogrammis vahendame kuulajatele värskeid börsifirmade kolmanda kvartali tulemusi. Neljapäeval teatavad need Arco Vara, Tallink ja EfTEN.
Neljapäevases Äripäeva raadio hommikuprogrammis vahendame kuulajatele värskeid börsifirmade kolmanda kvartali tulemusi. Neljapäeval teatavad need Arco Vara, Tallink ja EfTEN.
Raadiohommikus: kust võiks saada hiigelpalka?
Homme pärastlõunal ilmub Äripäeva koostatud värske Palga TOP, mis reastab Eesti parimad palgamaksjad. Piilume hommikuprogrammis pisut edetabeli sisse ja uurime selle toimetajalt Kai Millerilt, mille poolest tänavune TOP varasematest erineb ja mida huvitavat sealt leida võib.
Homme pärastlõunal ilmub Äripäeva koostatud värske Palga TOP, mis reastab Eesti parimad palgamaksjad. Piilume hommikuprogrammis pisut edetabeli sisse ja uurime selle toimetajalt Kai Millerilt, mille poolest tänavune TOP varasematest erineb ja mida huvitavat sealt leida võib.