• OMX Baltic0,25%300,76
  • OMX Riga0,01%893,06
  • OMX Tallinn0,09%2 070,66
  • OMX Vilnius0,26%1 205,63
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 100−0,36%8 791,23
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,94
  • OMX Baltic0,25%300,76
  • OMX Riga0,01%893,06
  • OMX Tallinn0,09%2 070,66
  • OMX Vilnius0,26%1 205,63
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 100−0,36%8 791,23
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,94
  • 10.10.13, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Taal: kõik tuleb ümber teha

Kui ettevõtja Jüri Mõis ei toeta Reformierakonna ideed keelata enne valimisi omavalitsuste reklaamid, siis Olari Taal tahaks kogu reklaamiasja üle vaadata.
Mõisa hinnangul ei ole vaja Reformierakonna ideed väga tõsiselt võtta ja iva peitub pigem selles, et Reformil said ideed otsa.
Äripäev oma juhtkirjas toetas Reformierakonna riigikogule esitatud eelnõu, mis keelaks omavalitsustel kolm kuud enne valimispäeva esitada oma reklaamides ja kampaaniates kandidaatide isikuid. Samuti oleks keelustatud omavalitsuste mainekampaaniad.
“Selline keelustamine pole vajalik. See näitab, et Reformierakonnal pole ideid, kuidas Eesti ühiskonna elu edasi arenema peaks. See on niigi juba ammu kõigile teada, et nad on ennast ammendunud, tegelevad vaid tühja-tähjaga,” märkis Mõis.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Mis puudutab Tallinna linna ja Keskerakonna rahakoti segiajamist ja reklaamikampaaniate tarbeks linna raha kasutamist, siis Mõisa hinnangul pole see mingi suur teema.
Rahakotte segi ajada ei tohi. Ettevõtja Olari Taali hinnangul ei tohiks seadust teha ühe probleemi lahendamiseks ning kõigi parteide valmisreklaamide rahaasjad tuleks korraga üle vaadata.
“Antud juhul on see Reformierakonna käik Keskerakonna vastu,” lausus Taal.
“Kogu erakondade reklaamindusest peaks üle käima. Ükskõik kuidas, aga miljonite eurode kulutamine meedia heaks – mina maksumaksjana ei peaks seda õigeks. Seda peaks muutma. Kuidas, ma ei oska nii äkki öelda. Näiteks piirata reklaamide maksumus. Siis on igal erakonnal ka võrdsemad võimalused,” soovitas Taal ja lisas, et need reklaamid peaks iga erakond siis ikkagi oma raha eest tegema.
Ettevõtja Allan Martinsonile aga valimiskampaaniate reklaamide piiramise idee meeldib.
“Ma täiesti jagan ja toetan eelnõu ideed! Kas keegi suudab selle seaduse nii kokku kirjutada, et see absurdiks ei muutuks, selles ma aga väga kindel pole. Ühe ropsuga see kindlasti ei juhtu. Ja veel – võrdse kohtlemise huvides peaks see kehtima ka riigikogu valimiste eel riigi struktuuride kohta,” märkis Martinson.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 12 p 19 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele