31. oktoober 2013 kell 21:00

Puhkepäev. Vette tantsima, õhku hõljuma

Spordiklubide ja tervisekeskuste tunniplaanidest leiab mitmeid põnevaid tunde, mis pakuvad vaheldust jooksu- või rattasõidutreeningule.

Võimalik on ronida mööda seinu, hõljuda õhus või valmistuda matkaks treeningsaalis. Puhke­päev pakub valiku erinevaid spordialasid.

 

Tasub teada

Alpinism/Kaljuronimine

Treeningus omandatakse alpi­nis­mitehnikaid, matka- ja päästetehnikaid, saadakse ja laiendatakse oskusi mägironimiseks.Trennid toimuvad: Tallinnas Lasnamäe Spordihallis, Tartu Ülikooli Akadeemilises Spordiklubiswww.tsh.ee, http://sport.ut.ee

AquaBox

Intensiivses treeningus on ühendatud nii vesiaeroobika harjutused kui ka võitluskunstide liigutused. Tund algab basseinis soojendusega. Järgneb erinevate löökide ja sammukombinatsioonide õppimine. Treening lõppeb jõuharjutustega, kus pööratakse tähelepanu eriti kõhulihastele.Trennid toimuvad: Tallinnas Reval Spordis, Kalev Spas, MyFitness Rocca al Mare klubiswww.revalsport.ee, www.kalevspa.ee, www.myfitness.ee

Aqua Zumba

Tunnis kasutatakse Ladina-Ameerika rütme ja tantse nagu salsa, merengue, calypso, reggaeton ja cumbia, mis on kohandatud vee keskkonda. Tempokas tund parandab aeroobset vastupidavust, tugevdab lihaseid ja arendab painduvust.Trennid toimuvad: Tallinnas Kalev Spas, Pärnus Tervise Paradiisis, Tartus Aura Keskuseswww.kalevspa.eewww.terviseparadiis.ee, www.aurakeskus.ee

Flygrossing

Flygrossing’ut kasutatakse nii treeningutel ja taastusravis kui ka show-programmides ja meelelahutuses. Trenažööri abil sooritatakse õhus erinevaid hüppeid ja liigutusi. Trenn arendab jõudu, vastupidavust ja koordinatsiooni.Trennid toimuvad: Tallinnas Lasnamäe Spordihalliswww.flygrossing.ee

Insanity workout

Trennis tehakse paariminutilisi intensiivseid harjutuste plokke, mis treenivad erinevaid lihasgruppe ja vastupidavust. Tund sobib edasijõudnutele.Treeningud toimuvad: Tallinnas Kalev Spas, MyFitness Viru ja Kristiine klubiswww.kalevspa.ee, www.myfitness.ee

Intervall ventti

Aeroobne lihasvastupidavus­treening, kus harjutused vahelduvad puhkepausidega. Harjutuste ja puhkepauside pikkuse muutmisega muudab treener treeningu raskusastet.Treeningud toimuvad: Tallinnas Sparta spordiklubiswww.spart.ee

Shindo

Jaapanist pärit meridiaanidel põhinev venitus-lõdvestussüsteem. Lihased saavad tunnis venitades vajalikku hooldust ja nii keha kui meeled lõdvestuvad.Trennid toimuvad: Tallinnas MyFitness Viru klubis, Arigatos, Arctic Spordis, Meriton spordiklubis, Sparta spordiklubis, Pelgulinna rahvamajas, Pärnus Tervise Paradiisiswww.myfitness, www.arigato.ee, www.arcticsport.ee, www.meritonsport.ee, www.sparta.ee, http://shindotrennid.ee, www.terviseparadiis.ee

Striding

Treening, mille keskmes on matkamine kõnnirajal. Treeningsüsteem tugevdab kõiki lihasrühmi, eriti jala-, tuhara-, selja- ja kõhulihaseid ning parandab üldist füüsilist vastupidavust.Trennid toimuvad: Tallinnas Reval Spordiswww.revalsport.ee

Hetkel kuum