• OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,07%9 277,03
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,62
  • OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,07%9 277,03
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,62
  • 18.11.13, 23:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti kaubavedu Baltimaade halvim

Suuresti riigi rangete piirangute tõttu on Eestis kaubavedu Eestis vähenenud kümne aastaga 14 protsenti ja reisijatevedu kaheksa aastaga 12 protsenti, naabrid Läti ja Leedu on seejuures mahtu kasvatanud, selgus eile avalikustatud uuringust.
“Lätis on transpordi- ja logistikaettevõtete tariifid palju väiksemad, riik hoiab neid kunstlikult madalal, Eestis aga seatakse seadustega ettevõtete vabale tegutsemisele palju piiranguid,” selgitas PriceWaterhouseCoopersi nõustamisteenuste juht Teet Tender eile avalikustatud uuringu tulemusi Eesti logistikasektori mõju ulatusest Eesti majanduses.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele