Maarit Eerme • 20. november 2014
Jaga lugu:

Kliente püüa sihiga

Koos toidutegemine aitab ettevõttel tugevdada suhteid klientidega
Koos toidutegemine aitab ettevõttel tugevdada suhteid klientidega  Foto: Raul Mee, Äripäev

Igal kliendiüritusel, mida korraldad peab olema kindel äriline eesmärk, kalkuleeritud tulud ja kulud ning muud kaasnevad väärtused ja kasud, rääkis CV Keskuse müügidirektor Taavo Kuusiku.

CV Keskuse müügidirektor Taavo Kuusiku sõnul korraldavad nad mõningaid kliendisündmusi. Kui nad teeksid neid tervele enda kliendibaasile, siis konkureeriksid nad juba Eesti suurimate festivalidega.

„Sündmusi korraldame peamiselt kuldklientidele ja suure värbamisvajadusega klientidele,“ ütles Kuusiku. Ta on kindel, et personaalne ja hooliv lähenemine minimeerib võimaluse, et klient läheb konkurendi juurde. 

Loe pikemalt Äripäeva teemaveebist Bestsales.ee kuidas Grohe enda sündmusi planeerib ning millised on tema eesmärgid. 

Hetkel kuum Äripäevas

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt